הסאגה הסתיימה: דפאי וגרסיה בסגל ברצלונה לריאל סוסיאדד

אחרי שהליגה הספרדית טענה שמסמכי הרישום של השניים נשלחו באיחור, שחקני הרכש יעמדו לרשות קומאן במחזור הפתיחה הודות לקיצוץ של פיקה בשכר. גם סרג'י רוברטו הבטיח לקצץ. המאמן על מסי: "אסור לחיות בעבר"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בצל סערת העזיבה של ליאו מסי, ברצלונה פותחת עונה. הקטלאנים ייכנסו מחר (ראשון) למעגל המשחקים עם מפגש ביתי מול ריאל סוסיאדד במחזור הראשון של הליגה הספרדית. עוד קודם לכן אתלטיקו מדריד תתארח אצל סלטה וגו, וסביליה תנעל את מחזור הפתיחה עם משחק ביתי מול ראיו וייקאנו.

ברצלונה – ריאל סוסיאדד (21:00)

המתיחות בין הקטלאנים לראשי הליגה נמשכת: הקבוצה הודיעה היום שממפיס דפאי, אריק גרסיה וריי מנאי (היה מועמד למכבי תל אביב) שהיו בספק נרשמו בזמן ויוכלו לקחת חלק בהתמודדות המסקרנת מול הבאסקים. על פי ההודעה של ברצלונה, רישומם של השלושה התאפשר לאחר שבמועדון הגיעו להסכמה עם ג'רארד פיקה בנוגע לקיצוץ בחוזהו, כשגם ג'ורדי אלבה וסרחיו בוסקטס הביעו נכונות לקצץ. לפי הדיווחים, פיקה יקצץ למעלה מ-50 אחוז מהמשכורת שלו בעונה הקרובה. לפי "מונדו דפורטיבו", הוא ישחק "כמעט בחינם" כדי לאפשר את הרישום של שחקני הרכש ובמסגרת ההסכם יאריך את חוזהו בעונה נוספת עד 2025. את הכסף שלא ישולם לו בעונה הקרובה, הוא אמור לקבל עם סיום חוזהו. אלא שמבחינת הליגה הספרדית, הסיפור לא תם: לפי הודעה רשמית מטעם הליגה, מסמכי הרישום של ברצלונה לא הועברו בזמן. בסופו של דבר הרישום אושר, והשלושה יעמדו לרשותו של קומאן.

לקראת המשחק אמר פיקה: "מסי השחקן הטוב בעולם. כמובן שהפסדנו המון מהעזיבה שלו, אבל נצטרף להתאים את עצמנו למציאות החדשה ולהישאר בטופ גם בלעדיו".

ג'רארד פיקה | PAU BARRENA/AFP via Getty Images

ממפיס, שהגיע לבארסה בהעברה חופשית מליון, היה מנקודות האור של הקבוצה כשנצץ במשחקי ההכנה. רונאלד קומאן יחסר את סרחיו אגוארו, אנסו פאטי ועוסמאן דמבלה הפצועים כך שממפיס, אנטואן גריזמן ומרטין ברייתוויט נותרו שחקני ההתקפה הזמינים היחידים.

"אסור לנו לחיות בעבר", ענה המאמן רונאלד קומאן במסיבת העיתונאים לאחר שנשאל על עזיבת ליאו מסי. "זה כואב לכולנו וברור שנתגעגע אליו, אבל דברים כאלה יכולים לקראות בכדורגל. אני נרגש לקראת העונה החדשה ומקווה שהקהל יהיה איתנו".

סרג'י רוברטו התייחס למצב הכלכלי בריאיון שהעניק לתקשורת הספרדית: "אני אחתום על חוזה חדש בשכר נמוך יותר. כל שחקני הסגל מוכנים להירתם. בהיעדרו של מסי עלינו להיות מאוחדים מתמיד".

קומאן התייחס גם הוא למצב הכלכלי של המועדון והבהיר: "הגישה של פיקה, אלבה סרג'י רוברטו ובוסקטס צריכה להוות השראה עבור שאר השחקנים. רכש? אם אנחנו רוצים להתחרות אנחנו עדיין צריכים להביא חלוץ. אם זה יהיה אפשרי, נחתים מישהו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי