דיווח: אלבה לא הסכים לקצץ. מחאה נגד לאפורטה בקאמפ נואו

ב"ספורט" טוענים שהמגן "סירב להפחית ולו יורו אחד משכרו", מה שהוביל למתיחות לפני פתיחת העונה בינו לבין הנשיא, שנגדו נתלו שלטים עם הכיתוב: "בוגד, מסי בפריז ואתה באיביזה". האוהדים יתמכו במסי ולא בשחקנים?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה מתכוננת לרגע שאף אחד במועדון לא האמין שיקרה: משחק בית ראשון ללא ליאו מסי. הקטלאנים יארחו הערב (21:00) את ריאל סוסיאדד במחזור פתיחת העונה של הליגה הספרדית, ויקוו להשכיח עד כמה שניתן את העזיבה המפתיעה של הכוכב הארגנטינאי שממשיכה להסעיר את המועדון.

מי שלא ישכחו זאת כל כך מהר עם אוהדי הבלאוגרנה, שזמן קצר לפני המשחק יצאו במחאה נגד הנשיא ז'ואן לאפורטה ותלו שלטים מחוץ לקאמפ נואו, עליהם נכתב: "משרת של פלורנטינו", "אתה באיביזה ומסי בפריז", "ברצלונה היא לא העסק שלך", "בוגד".

האוהדים יחזרו לקאמפ נואו לראשונה מאז ה-7 במרץ 2020 – גם אז היה זה משחק בית מול אותה סוסיאדד – אבל הפעם החששות בברצלונה כבדים. במועדון מודאגים מהאפשרות שהפסטיבל יהפוך לסקנדל, ובמקום חגיגה של הקהל במשחק החזרה לאצטדיון הביתי, הערב יהפוך למפגן הערצה למסי ויבליט בעיקר את המחאות על עזיבתו. "בקבוצה חוששים שבמקום מפגן תמיכה בקבוצה, זה יהיה מפגן תמיכה במסי", ציינו ב"מארקה".

ליאו מסי | David Rogers/Getty Images

המועדון ממשיך לנסות לאלתר ולקושש כמה מאות יורו מכאן ומכאן, על רקע המשבר הכלכלי החריף בו הוא שרוי. אמש התברר שג'רארד פיקה נאלץ לוותר על חלק גדול מהמשכורת שלו בעונה הקרובה כדי לאפשר את רישומם של ממפיס דפאי ואריק גרסיה לליגה, אבל המאמצים לא מסתיימים בכך: בימים האחרונים מנהל לאפורטה משא ומתן עם שני קפטנים נוספים, ג'ורדי אלבה וסרחיו בוסקטס, על קיצוץ שיאפשר למועדון מרווח נשימה.

לפי דיווח ב"ספורט" הקטלאני, לאפורטה והנהלת המועדון מאוד לא מרוצים מההתנהלות של אלבה, שבניגוד מוחלט לפיקה שנרתם כדי לעזור למועדון, "סירב לקצץ ולו יורו אחד משכרו". לפי הדיווח, לאפורטה ואנשיו הופתעו לרעה מאלבה, שלא מוכן לוותר על שכרו במסגרת החוזה שחתם עם הנשיא הקודם ז'וספ מריה ברתומאו, שיהיה בתוקף עד 2024.

יחד עם זאת, ב"מונדו דפורטיבו" טוענים שאלבה אמנם עדיין לא קיצץ משכרו, אבל הביע נכונות לעשות זאת והסכים לקבל 10 מיליון יורו שמגיעים לו, באיחור ניכר של שנה.

ג'ורדי אלבה | PAU BARRENA/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי