עדיין מתאוששת מהסופרקאפ: 0:0 מאכזב לוויאריאל מול גרנאדה

ג'רארד מורנו, בולאי דיה | Alex Caparros/Getty Images

אחרי ההפסד בפנדלים לצ'לסי בגמר האירופי, הקבוצה של אונאי אמרי החלה את דרכה בליגה בתיקו ביתי. פויט הותיר את המארחת בעשרה שחקנים (83), הצלה גדולה לפולקייה בסיום. תיקו מאופס גם בין אלצ'ה לאתלטיק בילבאו

(גודל טקסט)

מחזור הפתיחה בליגה הספרדית מגיע לסיומו הערב (שני) עם צמד משחקים. במפגש הראשון, ויאריאל פתחה את העונה עם 0:0 ביתי מול גרנאדה, במשחקה הראשון מאז ההפסד לצ'לסי בדו קרב פנדלים במסגרת הסופרקאפ האירופי. לאחר מכן, גם אלצ'ה ואתלטיק בילבאו לא הצליחו למצוא את הרשת ונפרדו גם כן בתיקו ללא שערים.

ויאריאל – גרנאדה 0:0

חמישה ימים אחרי ההפסד בסופרקאפ האירופי, ויאריאל לא הצליחה להכניע את ארון אסקנדל והסתפקה בנקודה, במפגש שרק לפני שנתיים הניב 4:4 מלהיב במחזור הפתיחה. גרנאדה רכשה אתמול את לואיס מקסימיאנו כמחליפו של רוי סילבה שעבר לבטיס, אבל בינתיים השוער השני עשה את העבודה עבור רוברט מורנו שערך בכורה על הקווים.

ירמי פינו ובולאי דיה החמיצו במחצית הראשונה וג'רארד מורנו כמעט הורחק אחרי דריכה גסה בדקה ה-41, כשמנגד קרלוס באקה שותף כמחליף מול האקסית וכמעט עקץ בדקה ה-69 וחורחה מולינה סחט הדיפה טובה מחרונימו רולי בדקה ה-82. מיד לאחר מכן נשלף צהוב שני לחואן פויט שיחסר בשבת מול אספניול, אבל ויאריאל בכל זאת כמעט השיגה הכרעה דרמטית, כשג'רארד הכניע כבר את אסקנדל וראה את דימיטרי פולקייה מספק הצלה אדירה מקו השער בדקה ה-90.

אונאי אמרי | Alex Caparros/Getty Images

אלצ'ה – אתלטיק בילבאו 0:0

בעונה שעברה, כל אחת מן הקבוצות גברה על יריבתה במפגש הביתי, ואלצ'ה, שהבטיחה אשתקד את הישארותה בליגה במחזור האחרון, קיוותה לשחזר את את התוצאה אך ללא הצלחה. המארחת כבר מצאה את הרשת של הבאסקים בדקה ה-25, אך השער נפסל לאחר בדיקת VAR.

פרה מייה הגיע להזדמנות נוספת כדי להעלות את אלצ'ה ליתרון, אך פספס את המסגרת. מנגד, מיקל בלנסיאגה הגיע להזדמנות הכי טובה של בילבאו במחצית הראשונה, אך הוא נעצר אצל שוער המארחת ואקס ריאל מדריד, קיקו קאסייה. אינייקי וויליאמס פספס את המסגרת במעט במחצית השנייה, והבאסקים נאלצו להסתפק בנקודה במשחק פתיחת העונה.

אוהיאן סאנסט, ראול גוטי | Aitor Alcalde/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי