אתלטיקו ניצלה בזכות שער מוזר בדקה ה-95, ברצלונה ניצחה 1:2 את חטאפה

לואיס סוארס, שחקן אתלטיקו מדריד, חוגג עם קוקה | GettyImages, Quality Sport Images

האלופה פיגרה 2:1 בבית מול ויאריאל, אך שער עצמי אומלל במיוחד של מנדי בתוספת הזמן סידר לה 2:2. סרג'י רוברטו (2) וממפיס (30) העניקו ניצחון לקטלאנים

(גודל טקסט)

המחזור השלישי בלה ליגה נמשך היום (ראשון) כשברצלונה הייתה רחוקה מלהרשים, אבל רשמה ניצחון שני עם 1:2 על חטאפה. בהמשך, אתלטיקו מדריד חילצה 2:2 בעור שיניה מול ויאריאל, בזכות שער עצמי חסר מזל של האורחים. ראיו וייקאנו הביסה 0:4 את גרנאדה, אוסאסונה ביצעה מהפך עם צמד בתוספת הזמן וניצחה 2:3 את קאדיס.

בעניין אחר, הנהלת הליגה הספרדית הודיעה כי משחקה של ברצלונה במחזור הבא נגד סביליה נדחה למועד לא ידוע, זאת בשל סמיכות ההתמודדות לחזרת השחקנים מפגרת הנבחרות.

ממפיס דפאי שחקן ברצלונה
ביצוע אישי יפה. ממפיס | אימג'בנק GettyImages, David Ramos

ברצלונה – חטאפה 1:2

הקבוצה של רונאלד קומאן רק משלוש הנקודות שהשיגה במשחק הזה. ברצלונה נראתה לא טוב ובמחצית השנייה אפשרה לחטאפה להגיע למספר הזדמנויות מסוכנות ולהכתיב את הקצב כשקומאן מבצע מספר חילופים הגנתיים מאוד כשניקו החליף את מרטין ברייתווייט ואוסקר מינגסה את אנטואן גריזמן. למרות הכול, ברצלונה הצליחה לשמור על היתרון ובסופו של דבר שיפרה את מאזנה לשבע נקודות מתשע אפשריות. אם היא תמשיך לשחק כך, יהיה לה קשה להשיג משהו משמעותי העונה. מנגד, חטאפה נותרה ללא נקודות ועם יחס שערים 4:1, אבל בהחלט יכולה להיות מעודדת מהשער היפה שכבשה (הראשון שלה העונה) ומהיכולת שלה, בעיקר במחצית השנייה. האלופה האולימפית ושיאנית העולם בקפיצה משולשת יולימאר רוחאס בעטה את בעיטת הפתיחה למשחק.

דקה 2: שער! זה לא לקח יותר מדי זמן. ג'ורדי אלבה קיבל את הכדור בשמאל, העביר לרוחב, ברייתווייט פספס את זה, אבל זה הגיע אל סרג'י רוברטו, שבעט מקרוב פנימה את ה-0:1 של ברצלונה

דקה 5: זה השער השני של סרג'י רוברטו בליגה העונה. לפני כן היו לו שני שערי ליגה ב-199 הופעות

דקה 19: שער! סנדרו מסר לקרלוס אלניה, שהחזיר לו בנגיעה יפה וסנדרו בעט בנגיעה מקצה הרחבה פנימה את ה-1:1. מהלך קבוצתי נהדר וסנדרו חוגג מול האקסית, הקבוצה בה גדל

דקה 30: שער! ממפיס דפאי קיבל את הכדור בצד שמאל של הרחבה מפרנקי דה יונג, הסתדר עם השומר שלו ובעט לפינה הקרובה, דויד סוריה הגיב לא מספיק טוב בפינה הקרובה וספג, 1:2 לברצלונה

דקה 76: סמואל אומטיטי החל להתחמם לקראת כניסה אפשרית וסופג בוז מהאוהדים באצטדיון. מרטין ברייתווייט וסרג'י רוברטו כבר הוחלפו בשל פציעות.

שחקני ברצלונה, סרג'י רוברטו, מרטין ברייתווייט, ממפיס דפאי
שחקני ברצלונה, סרג'י רוברטו, מרטין ברייתווייט, ממפיס דפאי | אימג'בנק GettyImages, David Ramos
סנדרו שחקן חטאפה
חגג מול האקסית. סנדרו | רויטרס
יולימאר רוחאס קופצת משולשת ונצואלנית במשחק בין ברצלונה לבין חטאפה
עם מדליית הזהב. רוחאס | אימג'בנק GettyImages, Alex Caparros

אתלטיקו מדריד – ויאריאל 2:2

לאחר שחלפה על פני משוכות כמו סלטה ויגו ואלצ'ה, פגשה האלופה יריבה קשה יותר, וכמעט רשמה את הפסדה הראשון העונה. הצוללת הצהובה הגיעה ללא שערי זכות – וגם ללא שערי חובה למחזור השלישי, ומאזן השערים שלה בהחלט השתנה. מאנו טריגרוס כבש שער נפלא בדקה ה-52 לאחר בישול של יירמי פינו, אך אנחל קוראה סידר ללואיס סוארס את השוויון ארבע דקות בלבד לאחר מכן.

מחזיקת הליגה האירופית לא אמרה נואש וחזרה להוביל לאחר שפינו, עם הבישול השני שלו במשחק, מצא את ארנאוט דאניומה ההולנדי בהופעת הבכורה שלו את הרשת וסידר לויאריאל שוב את היתרון. גם דייגו סימאונה ושחקניו כבר ויתרו, אבל אז – בדקה ה-95! – הגיע עייסא מנדי שניסה להחזיר כדור פשוט לרולי, כשאין סכנה בסביבה, אך השוער לא היה מוכן והכדור חדר פנימה בשער עצמי אומלל שחילץ לאתלטיקו מדריד נקודה. שחקני ויאריאל נשכבו כלא מאמינים, ואפשר להבין מדוע.

קאדיס – אוסאסונה 3:2

דרמה גדולה בתוספת הזמן סידרה לאוסאסונה מהפך וניצחון ראשון העונה אחרי שתי תוצאות תיקו. אלכס (16 ו-66 בפנדל) העניק לקאדיס פעמיים את היתרון מול פנדל של קיקה (60), אבל בתוספת הזמן נשרק פנדל שלישי במשחק בעקבות נגיעת יד ורוברטו טורס השווה, ובדקה ה-95 קרן שלו הפכה לשער ניצחון דרמטי מראשו של הבלם דויד גרסיה.

ראיו וייקאנו – גרנאדה 0:4

שערים ראשונים וניצחון בכורה לעולה החדשה, בעוד גרנאדה נותרה עם שתי נקודות ושער בודד. אוסקר טרחו הארגנטינאי כיכב עם בישולים לאלברו גרסיה (3) ורנדי אנטקה (43) ובתווך גם פנדל מוצלח (23). סנטי קומסאניה חתם בדקה ה-58.