ריאל סוסיאדד ספגה שוויון בדרבי בדקה ה-91, שלישייה לאתלטיקו

המוליכה פספסה ניצחון מול 10 שחקני אתלטיק בילבאו, כשמוניאין קבע 1:1 בכדור חופשי. פליקס שבר בצורת ב-0:3 של האלופה על בטיס

(גודל טקסט)

המחזור ה-12 בליגה הספרדית נמשך הערב (ראשון) עם 0:3 מרשים של אתלטיקו מדריד על בטיס ו-1:1 דרמטי שסחטה אתלטיק בילבאו בדקה ה-91 של הדרבי מול המוליכה המפתיעה ריאל סוסיאדד, שכעת יתרונה בפסגה עומד על נקודה בלבד. חטאפה ניצחה לראשונה העונה, קאדיס השוותה ל-1:1 מול מאיורקה בתוספת הזמן.

ריאל סוסיאדד – אתלטיק בילבאו 1:1

איזו דרמה בדרבי הבאסקי. עד לדקה ה-91, מוליכת לה ליגה הייתה הקבוצה היחידה בחמש הליגות הבכירות באירופה שלא ספגה שער ביתי העונה, אבל אז אלכס רמירו הגיב רע לכדור חופשי מזווית קשה של איקר מוניאין כשהדף למשקוף ופנימה, בזמן שאתלטיק בילבאו ב-10 שחקנים. אחרי מחצית ראשונה חלשה, ריאל סוסיאדד קיבלה עזרה מהאקס איניגו מרטינס שהואשם בבגידה כשחצה את הכביש ב-2018. בלם הנבחרת הכשיל ברחבה את מיקל מרינו וראה את אלכסנדר איסק מדייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-58, ושש דקות לסיום הוא ספג את הצהוב השני שלו והורחק. למרות זאת חבריו לחצו ובתוספת הזמן סחטו תיקו חוץ חמישי העונה (לצד ניצחון בודד ובלי הפסדים). דרבי שני רצוף שמסתיים ב-1:1.

יאניק קראסקו שחקן אתלטיקו מדריד
שער גדול וגם בישול. יאניק קראסקו | רויטרס

אתלטיקו מדריד – בטיס 0:3

דווקא כאשר דייגו סימאונה יושב ביציע בגלל הרחקתו במשחק הקודם מול לבנטה, אתלטיקו מדריד סיפקה את משחקה הטוב ביותר העונה וחזרה לשמור על שער נקי וגם לנצח אחרי שתי תוצאות תיקו. הקולצ'ונרוס בעטו שש פעמים למסגרת במחצית הראשונה (הכי הרבה שלהם העונה בכל המסגרות) ועלו ליתרון מגולאסו של יאניק קראסקו בדקה ה-26. הלחץ על שערו של קלאודיו בראבו נמשך בפתיחת המחצית השנייה, ואחרי כמה החמצות קיבלה אתלטיקו עזרה מהבלם הארגנטינאי חרמן פסלה שנגח לשערו אחרי קרן בדקה ה-63. ז'ואאו פליקס המחליף שבר בצורת של כשמונה חודשים וחגג בדקה ה-80 את הראשון שלו העונה, אחרי כדור עומק חכם של קראסקו במתפרצת, ואתלטיקו חלפה על פני בטיס ועלתה למקום הרביעי.

אלכסנדר איסק, חלוץ ריאל סוסיאדד
אלכסנדר איסק, חלוץ ריאל סוסיאדד | אימג'בנק GettyImages, MIGUEL RIOPA

חטאפה – אספניול 1:2

בשעה טובה, המארחת השיגה ניצחון ראשון העונה בזכות צמד של אנס אונאל (31 עם שער ענק במספרת ו-56), סרג'י גומס איזן זמנית בדקה ה-38, אבל לא יותר מזה.

קאדיס – מאיורקה 1:1
למאיורקה: אידריסו באבה (29). לקאדיס: אלברו נגרדו (93 בפנדל)

אנס אונאל שחקן חטאפה
סוף סוף ניצחון בכורה. אונאל חוגג | אימג'בנק GettyImages, Angel Martinez

משחקי יום שני בספרד

ראיו וייקאנו – סלטה ויגו (19:30)

לבנטה – גרנאדה (22:00)