זעם בוויאריאל על השיפוט מול ברצלונה, צ'אבי: "היה לנו קצת מזל"

play
צ'אבי עם ג'רארד פיקה, ברצלונה | GettyImages, Eric Alonso
צ'אבי, מאמן ברצלונה, עם הנשיא ז'ואן לאפורטה 00:21

מאמן הקטאלנים אחרי ה-1:3: "שלוש נקודות מזהב, לא הגיע ליריבה להפסיד". הצהובים טענו לפנדל עקב נגיעת יד של פיקה, הסערה גלשה לחדרי ההלבשה. אמרי: "צריכים לתת לנו הסברים"

קבוצות: ויאריאל
(גודל טקסט)

למעלה משלושה חודשים חלפו מאז שהליגה הספרדית יצאה לדרך, אך רק אמש (שבת) השיגה ברצלונה את ניצחון החוץ הראשון שלה העונה עם 1:3 על ויאריאל. במשחק החוץ הראשון של צ'אבי כמאמן הקבוצה, הקטאלנים השיגו את הניצחון בשלב מאוחר מאוד, כאשר ממפיס דפאי קבע 1:2 בדקה ה-88 ופיליפה קוטניו מבטיח את שלוש הנקודות עם פנדל מדויק עמוק בתוספת הזמן.

על אף הניצחון, צ'אבי הודה כי התוצאה מעט משקרת: "שלטנו פחות ממה שציפיתי אבל בסוף השגנו את השער. שיחקנו נגד קבוצה מאוד מאורגנת, ברמה של ליגת האלופות, אבל היא הבקיעה אחרי הוצאת חוץ טיפשית. אלה שלוש נקודות מזהב. צריכים להיות כנים ולהגיד שהיה לנו קצת מזל, לוויאריאל לא הגיע להפסיד".

בספרד עסקו לא מעט בסערת השיפוט שהתרחשה במהלך המשחק, כאשר הצוללת הצהובה זעמה שלא נשרק פנדל לטובתה לאחר שטענה לנגיעת יד של ג'רארד פיקה ברחבה. מאמן הקבוצה, אונאי אמרי, שם לב לנגיעת היד כשהביט במוניטור שמשמש את שופטי ה-VAR, ולאחר מכן הוא הרים את קולו ומחה.

אונאי אמרי, מאמן ויאריאל
זעם על השיפוט. אמרי | רויטרס

"לשופטים הייתה השפעה על התוצאה", טען אמרי, "מישהו צריך לתת לנו הסברים כי ההרגשה היא שלא מכבדים את ויאריאל, היו כבר יותר מדי מקרים, מישהו צריך לקחת אחריות. אני מאמין ב-VAR, אבל לא מבין את האנשים שנמצאים שם. מישהו צריך להסביר למה לא היה פנדל". בספרד אף טענו כי אמרי אמר לצ'אבי: "כמו תמיד, השופטים נתנו לכם את זה".

הוויכוח בין הקבוצות אף גלש לחדר ההלבשה לאחר שריקת הסיום, ובספרד נטען כי המשטרה ביקשה מהקבוצות לפנות את המקום כדי לאפשר לשופט לגשת לחדר ההלבשה. למרות הסערה, שני המאמנים השאירו את המתחים מאחור ולחצו ידיים בסיום.

בלם הצהובים, פאו טורס, הצטרף לזעקה של מאמנו: "ראיתי בבירור שהכדור נגע ביד. אנחנו הקבוצה היחידה שלא נשרק לטובתה פנדל העונה, בעוד אף פנדל לא נשרק נגד ברצלונה. זה בלתי אפשרי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי