ז'ואאו פליקס: "לאתלטיקו חסר חלוץ פורטוגלי? אני פה ארבע שנים"

play
ז'ואאו פליקס, חלוץ אתלטיקו מדריד | GettyImages, Stian Lysberg Solum
לא צריכה את רונאלדו: אתלטיקו מדריד ניצחה את יונייטד משער נפלא של פליקס 01:29

אחרי שהכניע את מנצ'סטר יונייטד, נשאל החלוץ על הפרסומים לפיהם כריסטיאנו רונאלדו עשוי להצטרף וגם התייחס לציפיות הגבוהות שטרם מומשו

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד שללה אפשרות שכריסטיאנו רונאלדו יצטרף אליה ובכך נפתחה הדלת מחדש לחלוץ פורטוגלי אחר – לא כזה שאתלטיקו מדריד אפילו צריכה לפעול כדי לצרפו, אלא אחד שכבר נמצא בסגל של דייגו סימאונה. ז'ואאו פליקס נעדר מסיום העונה שעברה בעקבות פציעה, אבל בשבת היה היחיד שמצא את הרשת בניצחון 0:1 על מנצ'סטר יונייטד.

משחק ההכנה בין השדים האדומים לקולצ'ונרוס נערך בנורבגיה ובאוסלו כולם ציפו לראות את כריסטיאנו רונאלדו – ועוד מול אתלטיקו מדריד ששמו נקשר עם מעבר אליה עד התנגדות האוהדים – אבל CR7 כלל לא הגיע ומי שגנב את ההצגה, כאמור, היה חברו לנבחרת.

ז'ואאו פליקס, אתלטיקו מדריד
נשאל על כריסטיאנו רונאלדו והתבדח. ז'ואאו פליקס | אימג'בנק GettyImages, OLI SCARFF/AFP

בריאיון אחרי המשחק נשאל ז'ואאו פליקס על מעמדו: "לא שיחקתי תקופה ארוכה ואני מאוד שמח לחזור. עכשיו עליי להמשיך בהכנה ולהגיע הכי מוכן שאפשר לעונה".

כשנשאל ז'ואאו פליקס אם הוא החלוץ הפורטוגלי שחסר לאתלטיקו בסגל, בניסיון להוציא ממנו כמה מילים על מועמדות כריסטיאנו רונאלדו, בין אם קיימת או לא, התבדח: "זו תהיה השנה הרביעית שלי כאן…הבנתי את השאלה, אבל אני רק יכול לומר שלי טוב כאן ואני אעשה את הכל כדי לשמח את המועדון והאוהדים".

על כך שהתקשה עד כה לעמוד בציפיות לאור העובדה ששולמו עבורו 127 מיליון יורו: "הגעתי לאתלטיקו בגיל צעיר, אני עדיין רק בן 22, אבל מרגיש שהתבגרתי המון בתקופה שלי במועדון ואני בטוח שאמשיך לגדול ולהתבגר. יש לי המון שקט בימים האלה וכשזה המצב אז דברים קורים בטבעיות, ואני בטוח שזה יעזור לי".

כידוע, ביום ראשון תתארח אתלטיקו מדריד בישראל כאשר תתמודד באצטדיון בלומפילד נגד יובנטוס. המשחק יועבר בשידור ישיר בספורט1 ב-21:30.