לקראת הפגישה המכריעה בנוגע לניימאר: דמבלה שלח רמז

ניימאר
ניימאר | FRANCK FIFE/AFP/Getty Images

משלחת מיוחדת מטעם ברצלונה הגיעה לצרפת בניסיון אחרון לסכם על צירוף הברזילאי. בעלי פ.ס.ז' הגיע גם כן וצפוי לדרוש 100 מיליון יורו בנוסף לדמבלה ולסמדו. שחקן הכנף הצרפתי מחק את עיר מגוריו בחשבון האינסטגרם

(גודל טקסט)
פחות משבוע לסגירתו של חלון ההעברות, ב-2.9 בשעה 24:00, ועדיין לא ידוע היכן ניימאר ישחק בעונה הקרובה. הדיווחים על ניסיונות ריאל מדריד לצרפו פחתו ובמקביל הגיעו הבוקר (שלישי) ראשי ברצלונה לפריז, למה שמכונה "פגישה מכרעת" בניסיון להחזירו לקטלוניה. "בספורט" נכתב שהחל משעות הבוקר ניימאר לוחץ על פריז סן ז'רמן לשחררו והבהיר לה כי הוא מעוניין במעבר רק לברצלונה, על אף שלהצהיר זאת בפומבי הוא מסרב. לפריז גם הגיע בעלי הקבוצה נאסר אל חלאיפי, שיגיע כמובן לשיחות עם אנשי ברצלונה.


כידוע, המגעים בין ברצלונה לפריז סן ז'רמן נמשכים אחרי שבשבוע שעבר הצרפתים דחו את הצעת הקטלונים לשאול את הברזילאי לעונה הקרובה ולשלם 160 מיליון יורו על רכישתו בקיץ 2020. אמש, לפני המראת הגעת אריק אבידל, אוסקר גראו וחאבייר בורדס לעיר האורות, דווח כי הפריזאים הגישו הצעה נגדית ובה הבהירו מה נדרש על מנת לשכנע אותם לשחרר את הכוכב.


על פי "לה פריזיין", אלופת צרפת דורשת 100 מיליון יורו, בנוסף לנלסון סמדו ולעוסמאן דמבלה. בדיווח נכתב שאחרי השאלתו של פיליפה קוטיניו לבאיירן מינכן, אלו הם שני השחקנים היחידים שהפריזאים היו רוצים לראות בשורותיהם. מתווה שכזה יעמיד את שווי העסקה על סכום הנע בין 250 ל-300 מיליון יורו, הרבה יותר ממה שברצלונה מעוניינת לשלם.




סעיף השחרור של דמבלה עומד על 400 מיליון יורו ובמקרה של סמדו נדרשים 100 מיליון. לפי הפרסומים, אלופת ספרד מתכננת להגיש הצעה חדשה שלא תהיה שונה בהרבה מקודמותיה. בארסה תבקש לשאול את ניימאר עם אופציה שמחייבת לרכוש אותו תמורת 170 מיליון ובנוסף תציע להשאיל את דמבלה לפ.ס.ז'. לפי הפרסומים, הבלאוגרנה מוכנים לוותר על הקיצוני שמצדו שלח רמז שעשוי לסמן את עזיבתו מברצלונה. שחקן הכנף הצרפתי מחק היום בחשבון האינסטגרם הפרטי שלו את עיר מגוריו ובתקשורת הספרדית מאמינים שהדבר קרה בשל מעבר צפוי לפ.ס.ז'.




בינתיים, ככל שהזמן עובר, האפשרות שניימאר יעבור הופכת לפחות סבירה, מה שגורם לשחקן להתחיל להפנים שישנו סיכוי גדול שהוא יצטרך להעביר לפחות עוד עונה אחת בבירת צרפת. גם הבלם טיאגו סילבה, חברו בפ.ס.ז' ובנבחרת ברזיל, אמר על כך: "כולנו נשמח אם הוא יישאר ויחזור לשחק, האוהדים צריכים להתנהג אחרת, אבל הם פועלים מהלב. אני לא יכול לשמוע יותר את הדיווחים שהוא עוזב ורוצה שחלון ההעברות יגיע לסיומו, אני רוצה שהוא יישאר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי