פ.ס.ז' מודה רשמית: "אין הסכם, יש לברצלונה זמן עד יום שני"

ניימאר
ניימאר | FRANCK FIFE/AFP/Getty Images

המנהל המקצועי של אלופת צרפת, לאונרדו, הודה לאחר ה-0:2 על מץ: "קיבלנו הצעה כתובה ראשונה רק ב-27.8 והיינו פתוחים גם לחילופי שחקנים, אבל אין לנו דד ליין. הכל תלוי בהצעה שתגיש בארסה"

(גודל טקסט)

חלון ההעברות יסתיים בעוד יומיים ולכולם ברור שיש שאלה אחת גדולה שעדיין נשארה פתוחה: האם ניימאר יעזוב את פריז סן ז'רמן וישוב לברצלונה ברגע האחרון? המועדונים, כידוע, לא מסתירים שמתקיימים מגעים בימים האחרונים, יש מי שיטען שכבר במשך שבועות, אלא שהצהרה מפי המנהל המקצועי של אלופת צרפת, לאונרדו, סיפקה הוכחה נוספת לכך שהסיטואציה לא פשוטה כלל.

פריז סן ז'רמן, שרכשה את ניימאר עבור 222 מיליון יורו רק לפני שנתיים, דורשת לקבל החזר מלא על העסקה. המשמעות היא: סכום כסף שיחזיר לה את השקעתה או לכל הפחות עסקה בשווי המוערך באותו סכום, קרי שניים או שלושה שחקנים וסכום כסף. כבר דווח שאיבן ראקיטיץ' ועוסמאן דמבלה סירבו לעבור לפריז ולכן האופציה לכלול אותם בעסקה נפלה ואתמול נכתב אף שברצלונה גם כך סירבה לאפשרות, אחרי שפ.ס.ז' דשה 215 מיליון יורו בנוסף לשני השחקנים ולבלם הצעיר טודיבו.

הלילה (בין שישי לשבת), זמן קצר לאחר שפריס סן ז'רמן ניצחה 0:2 בחוץ את מץ בסגל חסר, התראיין לאונרדו והודה: "העמדה שלנו מאוד ברורה וגם הדרישות שלו כאלה. בכנות, קיבלנו הצעה ראשונה על ניימאר ב-27.8, חמישה ימים לסגירת החלון. זו הייתה ההצעה הכתובה הראשונה. היינו פתוחים לשיחות על חילופי שחקנים, אבל לא הושג מעולם הסכם".

עם זאת, לאונרדו גם השאיר פתח לשינוי ב-48 השעות הקרובות: "מעולם לא הצבנו דד ליין לעסקה. מבחינתנו יש עד יום שני בחצות. אם תגיע הצעה לשביעות רצוננו, ניימאר יוכל לעזוב. אם לא, אז הוא יישאר אצלנו. זה כבר תלוי בברצלונה".


ניימאר. 48 שעות אחרונות לביצוע העסקה (Chris Brunskill/Fantasista / Contributor)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי