פריז תסתדר בלעדיו? קיליאן אמבפה ייעדר נגד אנז'ה

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP/Getty Images

החלוץ נפגע בשריר הירך בניצחון על גלאטסראיי ויחסר למוליכת הליגה הצרפתית במפגש עם הקבוצה המפתיעה מהמקום השני. נאנט תקווה למעידה של האלופה, לפני שתארח את ניס

(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן תקבל מחר (שבת, 18:30) הזדמנות לפתוח פער על אחת מיריבותיה לצמרת, כאשר תארח בפארק דה פראנס את אנז'ה המדורגת שנייה בטבלה עם שתי נקודות פחות ממנה. מאז הניצחון המרשים 0:3 על ריאל מדריד במחזור הפתיחה של ליגת האלופות, אלופת צרפת לא ניצחה משחק בהפרש גבוה משער אחד ומי שהביא לה את שלושת ניצחונותיה האחרונים במו רגליו היה ניימאר, שכבש שערי ניצחון מאוחרים נגד שטרסבורג, ליון ובורדו.

גם הפעם ניימאר ייאלץ לשאת ברוב הנטל ההתקפי, כיוון שקיליאן אמבפה יחמיץ את ההתמודדות לאחר שנפגע בשריר הירך השמאלי בניצחון 0:1 על גלאטסראיי ביום שלישי האחרון ואדינסון קבאני ממשיך להיעדר עקב פציעה במותן. הצרפתי בן ה-20 היה בורג מרכזי בניצחון האחרון של פ.ס.ז' בליגה, עם בישול לחברו הברזילאי.

תומאס טוכל ייחסר גם את טילו קהרר, יוליאן דראקסלר ותומא מונייה. הפציעות הן חלק מהסיבות שבגללן הפריזאים פחות דומיננטיים בפתיחת העונה בצרפת ביחס לשתי העונות הקודמות וגם מאמן אנז'ה, ספטן מולין, מודע לכך: "הם קצת פחות מפחידים בחצי השנה האחרונה, כי הם היו חסרים המון שחקנים".

ניימאר. שוב יישא בנטל ההתקפי? (MARTIN BUREAU/AFP/Getty Images)
ניימאר. שוב יישא בנטל ההתקפי? (MARTIN BUREAU/AFP/Getty Images)

מולין מדריך את אנז'ה מאז 2011, קדנציה ארוכה יותר מכל מאמן אחר בחמש הליגות הגדולות באירופה. העונה, הקבוצה שלו כבשה שלושה שערים יותר מהאלופה (16 לעומת 13), הרבה בזכות ראשיד אליואי המרוקאי שהרשית ארבע פעמים בשמונה משחקים.

הקבוצה ממערב צרפת תוכל לעלות מחר לפסגת הטבלה במקרה של ניצחון, הישג מרשים לקבוצה שרק ב-2015 עלתה לליגה הבכירה ובעונה האחרונה סיימה במקום ה-14. הבלם עבדולאי במבה ייעדר בשורותיה, כיוון שהוא עדיין מתאושש מפציעה בשריר הירך שספג בחודש שעבר.

מסתכל לאלופה בלבן של העיניים. סטפן מולין (JEAN-FRANCOIS MONIER/AFP/Getty Images)
מסתכל לאלופה בלבן של העיניים. סטפן מולין (JEAN-FRANCOIS MONIER/AFP/Getty Images)

נאנט – ניס (21:00)
גם הירוקים-צהובים, שניצבים במקום השלישי עם מאזן נקודות זהה לאנז'ה, יקוו למעידה של פריז סן ז'רמן. "הקנריות" שמרו על רשת נקייה בחמישה מששת משחקי הבית האחרונים וכך יקוו לעשות גם מחר, כדי להשיג את ניצחונם השלישי ברציפות, אחרי שגברו על ליון ועל ראן בשני המחזורים האחרונים, בתוצאה זהה – 0:1. יחד עם זאת, הקבוצה מהריביירה לא הפסידה בששת המפגשים האחרונים בין השתיים והיא תשאב ביטחון מכך שקבוצת הבית לא ניצחה באף אחד מחמשת המשחקים האחרונים ביניהן. ניס מדורגת במקום השישי, עם שלוש נקודות בלבד פחות מנאנט, כך שניצחון עשוי להיות משמעותי מאוד גם מבחינתה בכדי לשפר מיקום בטבלה.

מקווים למעידה של פ.ס.ז'. שחקני נאנט חוגגים בניצחון על ליון (JEFF PACHOUD/AFP/Getty Images)
מקווים למעידה של פ.ס.ז'. שחקני נאנט חוגגים בניצחון על ליון (JEFF PACHOUD/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי