ניימאר שוב כבש, 0:4 לפ.ס.ז' על אנז'ה בקרב הצמרת

פאבלו סראביה
פאבלו סראביה | LUCAS BARIOULET/AFP via Getty Images

מוליכת הטבלה הביסה את סגניתה ורשמה ניצחון שלישי ברציפות בזכות משחק נהדר בפארק דה פראנס. סראביה כיכב עם שער ושני בישולים, איקרדי, גווייה והשחקן היקר בעולם הצטרפו לחגיגה

(גודל טקסט)
המחזור התשיעי של הליגה הצרפתית נמשך הערב (שבת), כשפריז סן ז'רמן ניצחה 0:4 את אנז'ה בקרב צמרת בפארק דה פראנס. בהמשך הערב: מונפלייה תארח את מונאקו, נאנט תפגוש את ניס ובורדו של פאולו סוזה תתארח בטולוז.


פריס סן ז'רמן – אנז'ה 0:4
חניכיו של תומאס טוכל שלטו כבר מהפתיחה ועלו ליתרון מוקדם בדקה ה-13. פאבלו סראביה קיבל את הכדור מאנדר הררה באגף הימני, נכנס לרחבה ובעט חזק אל הרשת של לודוביק בוטל. אנז'ה לא נבהלה ולמרות שליטה של המארחת הגיעה למספר הזדמנויות, שנעצרו אצל קיילור נבאס. בעוד האורחת חלמה על שוויון, סראביה שכבש, הוסיף בישול ופריז סן ז'רמן עלתה ל-0:2 בדקה ה-38. התקפה נהדרת של המארחת הסתיימה בבעיטה חזקה של מאורו איקרדי פנימה. זהו שערו השני של החלוץ הארגנטינאי בקבוצה, לאחר שכבש גם בניצחון 0:1 על גלאטסראיי בליגת האלופות ביום שלישי האחרון.


המחצית השנייה נמשכה באותה מגמה ובדקה ה-59 פ.ס.ז' עלתה ל-0:3. שוב התקפה מצוינת של המארחת ושוב סראביה עם הבישול, הפעם לאידריסה גווייה, שכבש מקרוב. עד לסיום האלופה המשיכה לשלוט בקצב המשחק, וניימאר שהציל את פריז כמעט בכל משחקיה האחרונים, כבש הפעם את השער הרביעי בדקה ה-90. אנז'ה, שפתחה את העונה בצורה מצוינת, הגיעה לפארק דה פראנס והבינה שהיא לא ברמה של מוליכת הטבלה. במחזור הבא פריס סן ז'רמן תצא למשחק חוץ מול ניס, בעוד אנז'ה תארח את ברסט. 


מאורו איקרדי. חגג את שערו השני השבוע (LUCAS BARIOULET/AFP via Getty Images)
מאורו איקרדי. חגג את שערו השני השבוע (LUCAS BARIOULET/AFP via Getty Images)


הרכבים

פריז סן ז'רמן: קיילור נבאס, אנדר הררה, טיאגו סילבה, פרסנל קימפמבה, חואן בראנט (עבדו דיאלו, 78), מרקו וראטי, לאנדרו פארדס, אידריסה גווייה, ניימאר, מאורו איקרדי (אריק צ'ופו מוטינג, 72), פאבלו סראביה (אנחל די מריה, 83). 

אנז'ה: לודוביק בוטל, וינסנט מנקאו, איסמעיל טראורה, רומיין תומס, ריאן איית-נורי (סאדה ת'יאוב, 46), מתיאס פריירה לאז'י, באטיס סנטמריה, אנטונין בוביצ'ון, פייריק קאפלה, קאסימיר נינגה, ראשיד עליאווי (ווילפריד קאנגה, 78).


טולוז – בורדו 3:1
שחקניו של פאולו סוזה טיפסו עד למקום הרביעי בטבלה בזכות הניצחון 1:3 הגדול היום בביתה של טולוז. זה התחיל כבר בדקה הראשונה, כאשר ניקולה דה פרביל כבש שער מפתיע. בדקה ה-19 פבלו הברזילאי כבש את השני אחרי בישול של דה פרביל. בדקה ה-53 הניצחון של האורחת הובטח סופית, לאחר שער מדהים הי-ג'ו וואנג הקוריאני, שבעט כדור קשתי חזק מ-25 מטרים וקבע 0:3 מוחץ. אפטימיס קולוריסצימק ל-3:1 בדקה ה-61, אך טולוז לא ידעה לייצר מומנטום והפסידה בביתה.




מונפלייה – מונאקו 1:3
ערב גדול של מונפלייה ב"סטאד דלה מוסו" כאשר הקבוצה המקומית ניצחה בצורה מרשימה מאוד את מונאקו של לאורנדו ז'ראדים, עם שלל כוכביה. פלורנט מולה בן ה-27 כבש עם ראשו בדקה ה-31 את היתרון של מונפלייה, שמונה דקות לאחר מכן פדרו מנדש הפורטוגלי הכפיל ל-0:2. אנדי דלור האלג'יראי קבע 0:3 מוחץ כבר בדקה ה-56. וויסאם בן יידר צימק ל-3:1 בדקה ה-70, וניסה להחזיר את הקבוצה מהנסיכות למשחק. אלכסנדר גולובין ספג כרטיס אדום בדקה ה-82 ובכך חיסל כל סיכוי לקאמבק מרשים. 1:3 בסיום.




תוצאות נוספות:
ברסט – מץ 0:2

דיז'ון – שטרסבורג 0:1

נאנט – ניס 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי