בריימס חוששים מעזיבה של ראיקוביץ': "מזכיר את אובלק"

פרדראג ראיקוביץ'
פרדראג ראיקוביץ' | FRANCOIS NASCIMBENI/AFP via Getty Images

אחרי שסחף את קבוצתו לחצי גמר גביע הליגה, בצרפת תהו האם מדובר בעסקה המוצלחת ביותר שבוצעה הקיץ והבהירו: "הוא כבר מכוון אל עבר המועדונים הגדולים". העיתונאי אנדרס ראמוס: "מפלצת". אייאקס גיששה

(גודל טקסט)

יממה לאחר שהצטיין מול שטרסבורג (0:0 בתום דקות למרות חיסרון מספרי החל מהדקה ה-59), עצר פנדל בדו קרב הבעיטות מהנקודה הלבנה והוביל את ריימס לחצי גמר גביע הליגה, בצרפת תהו הבוקר (רביעי) האם עסקת פרדראג ראיקוביץ' – שנרכש ממכבי תל אביב תמורת כחמישה מיליון יורו – היא המוצלחת ביותר שנעשתה בצרפת במהלך הקיץ האחרון.

מעבר להצלחה המסחררת בגביע הליגה, מפעל בו ריימס העפילה לשלב ארבע האחרונות בפעם השנייה בסך הכל בתולדותיה, ראיקוביץ' עושה חיל גם בליגה הצרפתית עם מאזן מרשים של 10 שערי חובה בלבד ב-18 מחזורים – כמות הספיגות הנמוכה ביותר בצוותא עם האלופה והמוליכה פריס סן ז'רמן.

בצרפת נכתב: "אוהדי ריימס דאגו במהלך הקיץ לאחר שנודע כי השוער המצטיין אדוארד מנדי עומד לעזוב, אך ראיקוביץ' היעיל והמפוכח נכנס לנעליו במהרה. הוא אמנם עדיין צריך לשפר את היציאות לכדורי גובה, אבל הסרבי בן ה-24 מקרין המון רוגע ושקט ואין צל של ספק שהוא כבר מכוון אל עבר המועדונים הגדולים ביותר באירופה".


היעד הבא אייאקס? פרדראג ראיקוביץ' אמש מול שטרסבורג (Gettyimages)

מי ששמה עין על ראיקוביץ' היא אייאקס ההולנדית, שעל פי מספר דיווחים שונים כבר גיששה מול ריימס לגבי האפשרות לצרפו כיורש של אנדרה אוננה הקמרוני שככל הנראה יימכר בקיץ. בריימס מקווים שאקס מכבי תל אביב יישאר לעונה נוספת ומבינים כי עלייה לליגה האירופית דרך הליגה או אחד הגביעים המקומיים תגביר את הסיכויים להישארותו של השוער, שלא הסתיר את רצונו לשחק בבמות הגדולות.

העיתונאי אנדרס אונרוביה ראמוס, לו כ-27.5 אלף עוקבים בטוויטר, החמיא גם הוא לשוער הסרבי: "פרדראג ראיקוביץ' הוא מפלצת. העצירה שלו בדקה ה-50 הייתה פשוט 'ברברית'. הוא מזכיר לי את יאן אובלק מאתלטיקו מדריד וזה עלה לריימס רק חמישה מיליון יורו. מדהים לראות כמה מהר הוא מכסה את השער". 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי