טוכל זעם: "רוצה שניימאר ישחק בכל משחק, אבל המאמן הוא זה שמקבל החלטות"

ניימאר, תומאס טוכל
ניימאר, תומאס טוכל | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

לאחר ההפסד לדורטמונד בליגת האלופות, המאמן הגרמני סיפר לקראת בורדו: "אף פעם לא קל לחזור לשחק אחרי הפסד, אבל הכל בראש שלנו". על הברזילאי: "כולם יכולים להאמין לי! שאני רוצה אותו תמיד על הדשא"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן תחזור מחר (ראשון) לליגה הצרפתית כשתנעל את המחזור ה-26 בביתה נגד בורדו. מוליכת הטבלה מגיעה למשחק עם תחושות מעט שונות, זאת לאחר שהפסידה 2:1 לבורוסיה דורטמונד בליגת האלופות ולפני כן סיימה ב-4:4 אצל אמיין ולראשונה מאז מאי 2019 לא רשמה ניצחון במשך שני משחקים רצופים.

עוד לפני ההתמודדות ב"פארק דה פראנס", המאמן תומאס טוכל סיפר: "זה אף פעם לא קל לחזור לשחק אחרי הפסד. נהיה חייבים לחזור מהר מאוד לעקרונות שלנו. זה הכל בראש לנו. הקבוצה מתכוננת עכשיו למשחקים הקרובים בליגה וגביע כדי להחזיר לנו את הביטחון שלנו".

בנוסף למשחק הקרוב, המאמן הגרמני התייחס גם לדבריו של ניימאר, שביקר את המועדון הצרפתי לאחר ההפסד לדורטמונד. כזכור, הכוכב הברזילאי נותר מחוץ לסגל של פ.ס.ז' במהלך משחקיה האחרונים בזירה המקומית, זאת למרות שהוא היה כשיר לטענתו אך מאלופת צרפת נמסר שהוא פצוע: "הייתי בקשר עם הצוות הרפואי של הקבוצה לגבי ניימאר, ואני הוא המאמן וזה שמקבל את ההחלטות".


ניימאר. "אני הוא המאמן וזה שמקבל את ההחלטות. רוצה שהוא ישחק בכל משחק" (SASCHA SCHURMANN/AFP via Getty Images)

טוכל המשיך: "כולם יכולים להאמין לי שאני רוצה שהוא ישחק בכל משחק! דמיינו שהייתי נותן לו לשחק פצוע והוא היה מושבת שוב לשלושה חודשים. עלינו לקבל כל הזמן החלטות קשות". מן העבר השני מגיעה בורדו של פאולו סוזה, שלא הפסידה כבר חמישה משחקים רצופים בליגה ומדורגת במקום ה-11 בטבלה, כשהיא רחוקה חמש נקודות בלבד מהמקום הרביעי המוביל למוקדמות הליגה האירופית.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי