ללא ניימאר: צמד ובישול לאמבפה, 0:4 לפ.ס.ז' על דיז'ון

שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים
שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים | STEPHANE DE SAKUTIN/AFP via Getty Images

אלופת צרפת הסתדרה גם ללא הברזילאי המורחק ונהנתה משערים של הכוכב הצעיר, איקרדי וסראביה. הפער ממארסיי גדל ל-13, בהמשך: ריימס וראיקוביץ' נפרדו ב-1:1 ממונאקו

(גודל טקסט)

המחזור ה-27 בליגה הצרפתית, אשר נפתח אתמול (שישי) עם ה-2:3 של מארסיי על נים, נמשך גם הערב (שבת). במוקד, האלופה פריז סן ז'רמן, שחיברה ניצחון ליגה שני ברציפות וגברה 0:4 על דיז'ון. בנוסף, ריימס של פרדראג ראיקוביץ' נפרדה ב-1:1 ממונאקו, ראן גברה על טולוז ומונפלייה הביסה את שטרסבורג. כמו כן, ברסט נכנעה לאנז'ה ומץ גברה על ליון.

פריז סן ז'רמן – דיז'ון 0:4
האלופה חיברה ניצחון ליגה שני ברציפות והגדילה את הפער ממארסיי השנייה ל-13 נקודות. מנגד, האורחת נותרה במקום ה-17 ואמנם היא מעל הקו האדום, אך עם מספר נקודות זהה לזה של נים מהמקום ה-18. גם ללא ניימאר, פ.ס.ז' לא התקשתה ועלתה ליתרון כבר אחרי שלוש דקות משער של פאבלו סראביה, שדחק פנימה מתוך הרחבה.

השער השני הגיע בדקה ה-72, כשיוליאן דראקסלר מצא בכדור עומק נפלא את קיליאן אמבפה, שחלף על פני השוער וגלגל לרשת. הכוכב הצעיר הוסיף בישול ארבע דקות לאחר מכן, כשמצא את מאורו איקרדי בתוך הרחבה והארגנטינאי בעט לרשת. אמבפה לא עצר פה והשלים צמד בתוך תוספת הזמן כשכדור שהגיע אליו אחרי ערבובייה ברחבה הסתיים ברשת עם בעיטה חדה לרשת.


אמבפה חוגג (STEPHANE DE SAKUTIN/AFP via Getty Images)

מונאקו – ריימס 1:1
תיקו שני ברציפות לקבוצה מהנסיכות, שירדה למקום השישי, הפעם מול הקבוצה של פרדראג ראיקוביץ', שעולה למקום השביעי כאשר ההפרש ביניהן עומד על שתי נקודות. וויסאם בן יידר העלה את המארחת ליתרון בזכות פנדל מדויק בדקה ה-31 לחיבורים, שלאקס מכבי תל אביב לא הייתה אופציה להגיע לבעיטה האדירה של החלוץ. תוצאת המשחק נקבעה בדקה ה-58, כשהאסאנה קמארה בעט מחוץ לרחבה כדור חזק לפינה הקרובה וניצל מיקום רע של שוער מונאקו, בנז'מין לקומט.

טולוז – ראן 2:0
הפסד חמישי ברציפות לנועלת הטבלה ומשחק ליגה 17 ברציפות ללא ניצחון, בדרך הבטוחה לליגת המשנה. מנגד, המארחת עלתה התבססה במקום השלישי. השער הראשון הגיע כבר אחרי שלוש דקות מרגליו של בנג'מין בורידגוד הנפלא, עם צ'יפ גדול מעל השוער. פייטו מאוסה הצעיר הכפיל בדקה ה-83 עם בעיטה חזקה מצד שמאל לעבר השער וטעות של שוער הסגולים, מאורו גויקוצ'אה.

תוצאות נוספות
אמיין – מץ 1:0
ברסט – אנז'ה 1:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי