שיר פרידה: קבאני יעזוב מיידית את פ.ס.ז' ולא ישחק בליגת האלופות

אדינסון קבאני
אדינסון קבאני | BERTRAND GUAY/AFP via Getty Images

בצרפת דווח כי מלך שערי המועדון בכל הזמנים סירב להאריך את חוזהו בחודשיים ויגיע להיפרד משחקני האלופה עם חידוש האימונים. "הוא חושב שעליו להתמקד באתגר הבא שיענה על שאיפותיו", נכתב. ומה עם טיאגו סילבה?

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

אדינסון קבאני, מלך שערי פריז סן ז'רמן בכל הזמנים, כבר חושב על ההרפתקה הבאה ואולי האחרונה בקריירה, זה ברור. אלא שלפי דיווחים ברדיו מונטה קרלו, החלוץ האורוגוואי (33) לא מוכן להאריך את חוזהו אפילו בחודשיים עד לסיום העונה ויעזוב מיידית. בדומה לטימו ורנר שחתם בצ'לסי ויעזוב את לייפציג מייד לאחר מחזור סיום הבונדסליגה.

פ.ס.ז' תחדש את אימוניה מחר (שני) אך דווח כי החלוץ צפוי להתייצב רק כדי להיפרד מחבריו בחדר ההלבשה ולא ישחק עם הצרפתים ברבע גמר ליגת האלופות בחודש אוגוסט (כאמור, עדיין לא ברור מי תהיה היריבה).

אז איך החלוץ קיבל החלטה כזו? בצרפת נכתב כי קבאני חושב שכעת עליו להתמקד בעתידו ולבחור נכון את האתגר שיענה על שאיפותיו. "ההחלטה נבעה גם מההבנה שאין לו סיכוי לזכות בדקות על חשבון מאורו איקרדי", נכתב.  העונה רשם החלוץ קצת יותר מאלף דקות (1,096) בהן כבש שבעה שערים ושלושה בישולים. אתלטיקו מדריד ואינטר הוזכרו בין היתר כמועמדות הגדולות לקלוט אותו. 

במשך שבע השנים שלו במועדון (הצטרף מנאפולי ב-2013), "אל מטאדור" כבש 200 שערים ב-301 משחקים וזכה בשש אליפויות, אך הגביע עם האזניים הגדולות חמק ממנו כשהצרפתים לא חצו בפרק הזמן הזה את רבע הגמר. 

גם המגן הימני תומאס מונייה צפוי לעזוב בעוד ימים ספורים, זאת בניגוד לקפטן טיאגו סילבה שעשוי להמשיך. ב-24 ביולי תרצה פ.ס.ז' להשלים זכייה בדאבל כשתפגוש את סנט אנטיין בגמר הגביע, וכעבור שבוע תפגוש את ליון בגמר גביע הליגה הצרפתי.

טיאגו סילבה. הוא ימשיך עד לסיום העונה (TOBIAS SCHWARZ/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי