מארסיי הפסידה 2:1 בליל, נאנט נותרה מתחת לקו האדום

הקבוצה מדרום צרפת התרחקה מהמקום השני והכרטיס לשלב הבתים של ליגת האלופות. גם חילופי המאמנים לא הועילו ונאנט הובסה 3:0 על ידי מונפלייה

(גודל טקסט)

הקרב בליגה הצרפתית על הכרטיס הישיר השני לשלב הבתים של ליגת האלופות, נמשך הערב (שבת) עם הפסד מאוד מאכזב מבחינת מארסיי, 2:1 לליל בחוץ. נאנט נותרה מתחת לקו האדום בעקבות הפסד ביתי 3:0 למונפלייה.

שחקן ליל ג'ונתן דייויד, ליד שחקן מארסיי, ז'ורדן ורטו
שחקן ליל ג'ונתן דייויד, ליד שחקן מארסיי, ז'ורדן ורטו | אימג'בנק GettyImages, Sylvain Lefevre

ליל – מארסיי 1:2

הפסד מאוד מאכזב למארסיי, כזה שמרחיק אותה מהמקום השני ששווה עלייה אוטומטית לשלב הבתים של ליגת האלופות. אם היא תסיים במקום השלישי, היא תצטרך לשחק במוקדמות וכרגע נראה שזה הכיוון. ג'ונתן קלוס דווקא העלה את הקבוצה מדרום צרפת ל-0:1 בדקה ה-29, אבל ג'ונתן דייויד (49 בפנדל) וג'ונתן במבה (72) הפכו במחצית השנייה. ליל עם ניצחון חשוב במסגרת המאבק על המקום החמישי והכרטיס לאירופה.

ז'ורדן פרי שחקן מונפלייה חוגג שער
שער בהופעה ה-300. ז'ורדן פרי | אימג'בנק GettyImages, JEAN-FRANCOIS MONIER/AFP

נאנט – מונפלייה 3:0

אנטואן קומבוארה פוטר אחרי 11 משחקים ללא ניצחון בליגה והפסד בגמר הגביע, וגם מחליפו פייר אריסטוי לא מביא לנאנט את הבשורה. אחרי 0:0 בטולוז בשבוע שעבר, המאמן הזמני הפסיד בבכורה הביתית והקנריות נותרו מתחת לקו האדום, בסכנת ירידה אחרי עשור רצוף בליגה הבכירה. מונפלייה כבר מזמן איבדה עניין בליגה וחסרה את מלך שעריה אלי ווהי המוצהב, אבל זה לא מנע ממנה לחגוג ניצחון מרשים. ז'ורדן פרי ציין בסטייל את משחקו ה-300 בליגה עם שער בדקה ה-38, ארנו נורדן הכפיל בדקה ה-47 והמגן פלאי סאקו חתם בדקה ה-88 עם שער בכורה בליג 1.

משחקי יום ראשון

אז'קסיו – ראן (14:00)
ברסט – קלרמון (16:00)
ניס – טולוז (16:00)
ריימס – אנז'ה (16:00)
טרואה – שטרסבורג (16:00)
לוריין – לאנס (18:05)
אוקזר – פריז סן ז'רמן (22:00)