אל חלאיפי עונה למסי, ועוקץ: "אמבפה ראוי לכדור הזהב יותר ממנו"

נשיא פ.ס.ז' הגיב לטענות של הפרעוש על היחס שקיבל אחרי הזכייה במונדיאל. לאחר מכן הילל את אמבפה ועקץ כבדרך אגב: "הוא הטוב בעולם"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

ליאו מסי כבר פתח מזמן דף חדש, אבל ממשיך לרחף מעל פריז סן ז'רמן. אחרי שטען בריאיון שפורסם בשבוע שעבר ש"מבין 25 שחקנים בנבחרת ארגנטינה, הייתי אלוף העולם היחיד שלא זכה להכרה מהקבוצה שלו", נאסר אל חלאיפי מגיב – ועוקץ.

נשיא פ.ס.ז' אמר בתגובה ש"היו בזמנו הרבה דיבורים ולחשושים, אני לא יודע מה נכון ומה לא. את השורה התחתונה כולכם ראיתם – כי אפילו פרסמנו סרטון ברשתות החברתיות. חגגנו איתו באימון, ושמחנו מאוד עם ליאו על הזכייה שלו. גם באופן פרטי חגגנו איתו בכל מיני דרכים. אבל עם כל הכבוד לו, פ.ס.ז' עדיין מועדון צרפתי. ברור לכולם שזה היה נושא רגיש. לחגוג מול אצטדיון שלם של צרפתים את ההפסד שלהם בגמר? זה לא נשמע לי הגיוני. חייבים לכבד את המדינה המפסידה, את חבריו לקבוצה שהפסידו בגמר ההוא, את האוהדים…מסי היה ונשאר שחקן ענק, ומאוד התגאינו בו בזמן ששיחק אצלנו".

נשיא פריז סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי עם ליאונל מסי
נשיא פריז סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי עם ליאונל מסי | AP, Francois Mori

יחד עם זאת, למרות הניסיון לשמור על דיפלומטיות, אל חלאיפי לא פספס הזדמנות גם לעקוץ את מסי בצורה אגבית כשנשאל על קיליאן אמבפה. "עבורי, קיליאן הוא השחקן הטוב בעולם. מבחינתי, הוא ראוי יותר מכל אחד אחר לזכות בכדור הזהב", אמר אל חלאיפי בנוגע לפרס האישי, שלפי כל ההערכות יוענק למסי.

אל חלאיפי התייחס גם למתיחות ששררה בין אמבפה למועדון, ואמר ש"את הבעיות הללו נשאיר בינינו, כי קיליאן הוא חלק מהמשפחה ובמשפחה סוגרים דברים בפנים, ולא בתקשורת. אני יכול לומר שאני מאוד גאה בו ובמה שהוא עושה בקבוצה שלנו השנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי