שלושער לא מספיק? "לא מאוד מרוצה מאמבפה, הוא יכול להשתפר"

לואיס אנריקה סיפר אחרי עוד 3 כיבושים של הסופרסטאר כי "קיליאן אחד הטובים בעולם", אך ביקר אותו. החלוץ ענה: "אני לא צריך לשחק טוב כדי להבקיע, אבל אני מעדיף להבקיע ולשחק טוב". וגם, הנתונים המפלצתיים של הצרפתי

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן התאוששה מההפסד 2:1 למילאן במחזור הרביעי של ליגת האלופות, ואתמול (שבת) היא העפילה לפסגת הטבלה בליגה הצרפתית עם 0:3 קליל על ריימס. הקבוצה של לואיס אנריקה נהנתה משלושער של קיליאן אמבפה, שהיה הראשון שלו בליגה מאז אוגוסט 2022 ב-1:7 על ליל, ועם השלושער ה-16 שלו בקריירה, החלוץ הצרפתי מרחק 3 כיבושים מציון 300 שערים בקריירה בגיל 24 בלבד.

אמנם אמבפה עם עוד פתיחת עונה סולידית של 13 שערים ובישול ב-11 הופעות בליגה הצרפתית ובכל המסגרות הוא עם 15 כיבושים ב-15 משחקים, אך נראה כי דווקא המאמן, לואיס אנריקה, עדיין לא מרוצה מהסופרסטאר שלו: "היום אני לא מאוד מרוצה מקיליאן אמבפה. אין לי דבר לומר על השערים, אבל הוא יכול לסייע יותר לקבוצה בדרך אחרת. אני קודם אשוחח איתו, לעולם לא אגיד מה נאמר, כי זו שיחה פרטית".

קיליאן אמבפה פריז סן ז'רמן
"חושב שהוא יודע שהוא יכול עוד להשתפר". הציפיות הגבוהות של אנריקה מאמבפה | אימג'בנק GettyImages

המאמן הספרדי הדגיש כי הוא עדיין חושב ש"קיליאן הוא אחד השחקנים הטובים בעולם", אך הוסיף: "אנחנו צריכים עוד ממנו, אנחנו רוצים שהוא יעשה אפילו עוד דברים על המגרש. כולנו מכירים את אמבפה. אני חושב שהוא יודע שהוא יכול עוד להשתפר ולהגיע לרמה גבוהה יותר".

החלוץ הגיב בעצמו: "הכי חשוב לי לשחק כדורגל, את השאר אני משאיר לכם העיתונאים. בכל הצניעות, אני לא צריך לשחק טוב כדי להבקיע, אבל אני מעדיף להבקיע ולשחק טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי