לא רק לואיס אנריקה: "שחקני פ.ס.ז' מתוסכלים מהגישה של אמבפה"

ב"לאקיפ" טוענים: חבריו של הכוכב הגדול טוענים שהוא משחק בצורה מאוד אגואיסטית ו"בעיקר בשביל עצמו" ומתוסכלים מהגישה שלו אחרי ההפסדים באלופות

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן התאוששה מההפסד 2:1 למילאן במחזור הרביעי של ליגת האלופות, ואתמול (שבת) היא העפילה לפסגת הטבלה בליגה הצרפתית עם 0:3 קליל על ריימס. הקבוצה של לואיס אנריקה נהנתה משלושער של קיליאן אמבפה, שהיה הראשון שלו בליגה מאז אוגוסט 2022 ב-1:7 על ליל, ועם השלושער ה-16 שלו בקריירה, החלוץ הצרפתי מרחק 3 כיבושים מציון 300 שערים בקריירה בגיל 24 בלבד.

אמנם אמבפה עם עוד פתיחת עונה סולידית של 13 שערים ובישול ב-11 הופעות בליגה הצרפתית ובכל המסגרות הוא עם 15 כיבושים ב-15 משחקים, אך נראה כי דווקא המאמן, לואיס אנריקה, עדיין לא מרוצה מהסופרסטאר שלו ואמר לאחר המשחק: "היום אני לא מאוד מרוצה מקיליאן אמבפה. אין לי דבר לומר על השערים, אבל הוא יכול לסייע יותר לקבוצה בדרך אחרת. אני קודם אשוחח איתו, לעולם לא אגיד מה נאמר, כי זו שיחה פרטית".

המאמן הספרדי הדגיש כי הוא עדיין חושב ש"קיליאן הוא אחד השחקנים הטובים בעולם", אך הוסיף: "אנחנו צריכים עוד ממנו, אנחנו רוצים שהוא יעשה אפילו עוד דברים על המגרש. כולנו מכירים את אמבפה. אני חושב שהוא יודע שהוא יכול עוד להשתפר ולהגיע לרמה גבוהה יותר".

החלוץ הגיב בעצמו: "הכי חשוב לי לשחק כדורגל, את השאר אני משאיר לכם העיתונאים. בכל הצניעות, אני לא צריך לשחק טוב כדי להבקיע, אבל אני מעדיף להבקיע ולשחק טוב".

קיליאן אמבפה פריז סן ז'רמן
"חושב שהוא יודע שהוא יכול עוד להשתפר". הציפיות הגבוהות של אנריקה מאמבפה | אימג'בנק GettyImages

אלא שלא רק לואיס אנריקה לא מרוצה מאמבפה וכעת מסתבר שגם החברים שלו לא ממש מרוצים מהגישה של הכוכב הגדול. על פי דיווח של "לאקיפ" הצרפתי, חבריו של אמבפה מתוסכלים מהגישה שלו בעיקר אחרי ההפסד למילאן ומהעובדה שהוא "שם את עצמו מעל הקבוצה ומשחק קודם כל בשביל עצמו".

שחקני פריז טוענים, על פי הדיווח, שאמבפה משחק בצורה מאוד אגואיסטית ולא מוסר לשחקני ההתקפה האחרים כמו רנדל קולו מואני וגונסאלו ראמוס. עוד נטען שאמבפה משתף פעולה על כר הדשא רק עם חבריו הטובים אשרף חכימי ועוסמאן דמבלה ויתר השחקנים מרגישים את זה, כמו גם את הגישה הרגועה שלו לאחר הפסדים כואבים בליגת האלופות כמו מול מילאן וההתבזות בניוקאסל, שם הובסה הקבוצה 4:1 אך אמבפה נראה מחוייך לאחר המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי