נאנט הפתיעה את ניס בבכורה של גורבנק, ליון ממשיכה לקרוס

play
שחקן נאנט פלורן מולה | אימג'בנק GettyImages, LOIC VENANCE/AFP
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.12 05:57

פלורן מולה קבע 0:1 על סגנית המוליכה, שהפסידה לראשונה העונה ופספסה הזדמנות לטפס זמנית לפסגה. עם מנהל האקדמיה פייר סאז' על הקווים: האחרונה בטבלה הפסידה 3:2 ללאנס

(גודל טקסט)

המחזור ה-14 בליגה הצרפתית עומד בסימן חילופי מאמנים. הזעזוע על הקווים לא עזר לליון, שהפסידה 3:2 אצל לאנס ונותרה עמוק במקום האחרון. נאנט, עם מאמנה החדש ז'וסלן גורבנק, חגגה 0:1 מפתיע על ניס שתעלה זמנית לפסגה אם תנצח.

לאנס – ליון 2:3

אחרי פיטוריו של פאביו גרוסו, נועלת הטבלה הגיעה עם מנהל האקדמיה פייר סאז' על הקווים כמאמנה השלישי העונה ושוב הפסידה, למרות יתרון מוקדם. הבלם האירי ג'ייק אובריאן העניק לליון יתרון בדקה ה-15, ווסלי סעיד השווה עבור סגנית המוליכה (26) והפולני פז'ימסלב פרנקובסקי הפך עם פנדל בדקה ה-52 אחרי עבירה של סקלי אלברו. אובריאן דחק מקרוב והשווה עם השני שלו בדקה ה-72, אבל פרנקובסקי השלים צמד משלו והכריע בחלוף שתי דקות. גם אדום של פלוריאן סוטוקה בדקת הסיום לא מנע מלאנס ניצחון שלישי רצוף ומשחק ליגה תשיעי ללא הפסד, בניגוד לליגת האלופות שם הובסה 6:0 בידי ארסנל. ליון נותרה ללא ניצחון בלאנס מאז ינואר 2015.

ג'ייק אובריאן שחקן ליון חוגג שער
צמד ראשון בקריירה, אבל ליון שוב הפסידה. ג'ייק אובריאן | אימג'בנק GettyImages, FRANCOIS LO PRESTI/AFP

נאנט – ניס 0:1

אכזבה גדולה לסגנית המוליכה, שהפסידה לראשונה העונה בליגה ופספסה הזדמנות לטפס לפסגה – לפחות באופן זמני. המארחת, שלא ניצחה ארבעה משחקים רצופים (בשלושה מתוכם הפסידה, בשלושה מתוכם כלל לא כבשה) נהנתה משער ניצחון של פלורן מולה (25), שקבע משחק רביעי ברציפות ללא הפסד מול ניס. בכורה מושלמת לז'וסלן גורבנק על הקווים.

שחקן נאנט פלורן מולה
שחקן נאנט פלורן מולה | אימג'בנק GettyImages, LOIC VENANCE/AFP

משחקי יום ראשון:

לה האבר – פריז סן ז'רמן טולוז – לוריין מונאקו – מונפלייה ברסט – קלרמון ליל – מץ מארסיי – ראן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי