אמבפה לא נרגע, כוכב העבר ייעץ: זו הקבוצה הכי טובה עבורך

play
במסלול התרסקות? אמבפה ולואיס אנריקה | GettyImages, NICOLAS TUCAT / AFP
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.4 06:57

חלוץ פ.ס.ז' ראה בחילוף מול מארסיי "חוסר כבוד", לואיס אנריקה: "הלוואי שזה יסתיים יפה עבור כולם". פירס: "צריך לחתום בליברפול"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

היחסים המתוחים בין קיליאן אמבפה ולואיס אנריקה נמשכים. בשבעת המחזורים האחרונים השלים רק פעם אחת כוכב פריז סן ז'רמן 90 דקות, ובכל היתר ירד לספסל – במחזור האחרון, ביום ראשון, זה קרה כבר בדקה ה-63 מול מארסיי. לפי "ל'אקיפ", החלוץ המסחרר לא הבין את ההחלטה ואף ראה בה "חוסר כבוד", משום שמדובר במשחק כל כך חשוב, נגד יריבה כל כך מרה.

היום (שלישי) התייחס לואיס אנריקה פעם נוספת לסוגיה, וטען: "הלוואי שכל הסיפור הזה יסתיים נהדר עבור פריז, אמבפה וכולם. כולנו באותה סירה". עם תום המשחק פרסם הכוכב פוסט מסתורי באינסטגרם, וכשמאמנו נשאל על כך במסיבת העיתונאים לקראת חצי גמר הגביע הצרפתי, השיב בגיחוך: "אתם יודעים בן כמה אני? אני בן 53. אני כבר מקריח".

"אני מרוצה מכל השחקנים שלי", הוסיף לואיס אנריקה. "אמבפה תמיד התנהג בצורה נהדרת. כולם עושים טעויות ומה שאומרים מסביב כלל לא משפיע עלי. אני לא מקשיב ולא קורא שום דבר, ורק מנסה להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמי".

לואיס אנריקה מאמן פריז סן ז'רמן עם קיליאן אמבפה
במסלול התרסקות? אמבפה ולואיס אנריקה | GettyImages, NICOLAS TUCAT / AFP

בקיץ יהפוך אחד הכוכבים הגדולים בעולם שחקן חופשי, ולפי כל ההערכות יצטרף ללא תמורה לריאל מדריד. רובר פירס דווקא חושב שהוא צריך לנקוט בגישה אחרת: "הלוואי שיחתום בליברפול. זה מועדון גדול, משפחתי, אין לחץ, אוהדים טובים, ושיתוף הפעולה שלו עם מוחמד סלאח יכול להיות מדהים. אני חושב שהוא מסוגל לדחות את ריאל – הוא לא הראשון שיעשה זאת. גם אני דחיתי את ריאל בעבר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי