לא כל יום ליגת האלופות: 0:0 לליון מול בורדו

טומה באשיץ', ממפיס דפאי | Pierre Costabadie/Icon Sport via Getty Images

הקבוצה של רודי גרסיה, שהגיעה עד לחצי גמר הצ'מפיונס ליג ונכנעה רק לאלופת אירופה הטרייה באיירן מינכן, התקשתה מאוד במשחקה השני בעונת 2020/21 בליגה הצרפתית ולא הצליחה להשיג ניצחון

קבוצות: ליון בורדו
(גודל טקסט)

המחזור השלישי בליגה הצרפתית יצא לדרך הערב (שישי) עם משחק בודד, כאשר ליון התארחה אצל בורדו. חניכיו של רודי גרסיה (עבורם זהו המחזור השני) לא הצליחו להשיג הכרעה וסיימו ב-0:0 בלבד מול הקבוצה של ז'אן לואיס גאסט.

ליון אמנם הגיעה עד לחצי גמר ליגת האלופות, בו הפסידה לפני פחות מחודש 3:0 לבאיירן מינכן (אלופת אירופה הטרייה), אך כנראה שהמשימה בליגה קשה לה לא פחות. גם בעונה שעברה היא הסתבכה וסיימה רק שביעית, אך לעונה הזו היא הגיעה עם ציפיות אחרות לגמרי אחרי ההצלחה הפנומנלית בצ'מפיונס ליג, והיא תצטרך להשתפר בהמשך. כעת היא עם ארבע נקודות במאזנה אחרי שניצחה 1:4 את דיז'ון במחזור הפתיחה. בורדו עם חמש נקודות (שתי תוצאות תיקו וניצחון).

שלא תבינו לא נכון, רק שני שינויים בוצעו בהרכב מאותם 11 שפתחו אז מול באיירן. השחקנים לא קיבלו יותר מדי מנוחה בפגרה, ועדיין ההרכב החזק הזה לא הצליח להשיג ניצחון. הקבוצה אמנם שלטה כמעט לחלוטין, אך התקשתה מאוד לייצר מצבי הבקעה ממשיים ולבסוף, כאמור, סיימה ב-0:0. בדקה ה-81 היא לא הייתה רחוקה, אך בעיטה של הוסם אאואר הלכה לקורה. אגב, ממפיס דפאי, ששמו נקשר עם מעבר אפשרי לברצלונה, פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-73.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי