טוכל על עונש ההרחקה של שחקניו: "עדיף שלא אגיד מה אני חושב"

תומאס טוכל | Jean Catuffe/Getty Images

מאמן פ.ס.ז' התקשה להבין מדוע הוחמרה השעייתם של קורזאווה, ניימאר ופארדס: "בחיים לא ראיתי ששחקן מורחק לשני משחקים בגלל שני צהובים, אני מופתע". וגם: ברנאט קרע את הרצועה הצולבת וייעדר כחצי שנה

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

דווקא אחרי העפלה ראשונה לגמר ליגת האלופות, פריז סן ז'רמן סבלה מפתיחת העונה הרעה שלה ב-35 השנים האחרונות בעקבות שני הפסדים לעולה החדשה לאנס ולמארסיי ב'לה קלאסיק' כאשר במשחק האחרון הורחקו לא פחות חמישה שחקנים, שלושה מהם היו שייכים לאלופה.

אמש (רביעי) פריז סן ז'רמן השיגה את ניצחון הבכורה שלה בזכות 0:1 על מץ, אך היא לא יכולה להרגיש אופטימית. שער הניצחון הושג רק בדקה ה-93 מראשו של יוליאן דראקסלר שניצל שגיאה חמורה של שוער היריבה וזה קרה אחרי אדום נוסף, הפעם של עבדו דיאלו. ואם לא די בכך חואן ברנאט שעלה מהספסל נפצע במהלך המשחק ועד שריקת הסיום העמידה פריז סן ז'רמן תשעה שחקנים בלבד. יממה לאחר המשחק התברר כי הספרדי קרע את הרצועה הצולבת וייעדר כחצי שנה.

למעשה אתמול הובקע שער הליגה הראשון של פריז סן ז'רמן וזה קרה אחרי לא פחות מ-42 ניסיונות. רק כדי לסבר את האוזן, בעונה שעברה החבורה של תומאס טוכל כבשה את שערה הראשון אחרי שלושה ניסיונות בלבד ואחרי 42 ניסיונות הבקעה, מאזנם הגיע לשמונה שערי ליגה.

אנחל די מריה, יוליאן דראקסלר | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

בנוסף לכך, בצרפת פורסם כי בשל התגרה המכוערת מול שחקני מראסיי, ניימאר ולאנדרו פארדס הורחקו לשני משחקים נוספים, בעוד המגן לאבין קורזאווה חטף עונש כבד הרבה יותר – שישה משחקים בחוץ.

המאמן תומאס טוכל אמר בסיום המשחק: "אני סופר גאה ושמח, כי באמת הגיע לנו לנצח. יכולנו לכבוש מספר שערים במחצית הראשונה, אך החמצנו וזה נעשה יותר ויותר קשה. אבל השגנו ניצחון עם תשעה שחקנים שזה מדהים. אבל אני חייב לומר, אנחנו הורגים את השחקנים, הם מתים. אני חושש שהם יסבלו מפציעות רבות. אידריסה גווייה רץ כמו אדם משוגע וזה דבר יוצא דופן עבורינו".

ניימאר ואלברו גונזאלס מתעמתים | Xavier Laine/Getty Images

על קיליאן אמבפה שלא שנעדר גם אתמול בגלל נגיף הקורונה, אמר המאמן: "קיליאן מרגיש טוב ואינו סובל מתסמינים. הוא על פי הבדיקה האחרונה הוא עדיין חיובי, אבל הוא מרגיש טוב והספיק לערוך כמה אימונים אישיים. אם הוא יקבל את האישורים ויוכל להתאמן עם הקבוצה, נחליט בשבת האם להכליל אותו בסגל".

על עונש ההרחקה של שחקניו: "עדיף שאני לא אגיד מה אני חושב כי אני רוצה לעמוד על הקווים במשחק הבא. מעולם לא ראיתי שחקן שמקבל שני צהובים (פארדס) ולאחר מכן מושעה לשני משחקים. אני מאוד מופתע, אבל זה קרה".

תומאס טוכל | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי