אלברו: "סבלתי מאיומים על חיי מאז התקרית עם ניימאר"

ניימאר ואלברו גונזאלס מתעמתים. לא ספגו עונש | Mehdi Taamallah/NurPhoto via Getty Images

בלם מארסיי סיפר על העימות עם הברזילאי: "היו הרבה פרובוקציות, הוא אמר לי שביום אחד הרוויח יותר ממני בשנה שלמה. לא מגיע לו את הכבוד שלי או של אף אחד אחר. אם הייתי מתבטא בגזענות זה היה נתפס במצלמות"

(גודל טקסט)

אלברו גונזאלס היה בלם די אלמוני מחוץ לגבולות צרפת עד לעימות המכוער עם ניימאר במשחק בין מארסי לפריז סן ז'רמן. המארחת ניצחה 0:1 בערב אלים בו לא פחות מחמישה שחקנים הורחקו. אמנם השניים בסופו של דבר לא הוענשו על ידי ההתאחדות הצרפתית (הבלם בעקבות טענותיו של ניימאר, בעוד הברזילאי קרא להירוקי סאקאי 'סיני חרא') אך הפרשה לא נשכחה. אלברו התראיין ל"אל טרנזיסטור" וסיפר את גרסתו. כזכור, לאחר המשחק ניימאר אמר: "אני מתחרט שלא בעטתי לו בפנים".

"התקופה האחרונה הייתה לא טובה עבורנו, לא רק לי אלא גם למשפחתי וסביבתי", פתח אלברו גונזאלס, וטען כי לא התבטא בגזענות נגד כוכבה של פ.ס.ז': "אם הייתי אומר לו משהו, זה היה מופיע בכל המצלמות. לא רציתי להיכנס לאינטרנט. לא רציתי להקים קרקס. לא אשפיל את עצמי או אף אחד אחר, לא תן לקריירה שלי להיהרס. לא מגיע לו את הכבוד שלי או של אף אחד אחר".

העימות עם ניימאר: "שמרתי אותו בכל המשחק, הפרעתי לו ומכאן הכעס שלו. אתה צריך לדעת לקבל הפסדים, עלייך לדעת להפסיד כשאתה לא משחק טוב. במשחק היו כל מיני פרובוקציות. ניימאר אמר לי שהוא הרוויח ביום אחד יותר ממה שעשיתי בשנה שלמה, וזה נכון, אבל אמרתי לו שאני מאוד מרוצה ממה שעשיתי".

ניימאר ואלברו גונזאלס מתעמתים | Xavier Laine/Getty Images

דורש צדק: "הוא מאשים אותי שקראתי לו קוף אבל מעניין שאף מצלמה לא הוכיחה זאת. אנחל די מריה ירק עליי ועל כך לא אמרו דבר".

לדבריו, מאז התקרית הוא סובל מאיומים רבים: "אני לא יודע מי עשה זאת, אבל הדליפו את הטלפון שלי, קיבלתי מיליוני איומים. בכל בוקר כשאני קם עלולות לחכות לי 20 אלף הודעות מאיימות. אני והורי קיבלנו איומי מוות. כמובן שזה מפחיד לקבל הודעות כאלה בטלפון וברשתות החברתיות, חודש לא עזבתי את הבית. לאמי יש חנות בגדים וגם היא חשה מאוימת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי