1:4 גדול לליון על מונאקו, ליל איבדה את הפסגה

חוסם אאואר | PHILIPPE DESMAZES/AFP via Getty Images

חניכיו של רודי גרסיה הביסו את הקבוצה מהנסיכות, שערים לאאואר ודפאי. המוליכה ערב המחזור נפרדה ב-1:1 מניס. ריימס וראיקוביץ' רשמו ניצחון ראשון העונה עם 0:4 גדול על מונפלייה. וגם: שטרסבורג הביסה את ברסט

(גודל טקסט)

המחזור השמיני בליגה הצרפתית נמשך היום (ראשון) עם שישה משחקים, כאשר במוקד ליון הביסה 1:4 את מונאקו. ריימס של פרדראג ראיקוביץ' הביסה 0:4 את מונפלייה. כמו כן, מץ גברה 0:2 על סנט אטיין, שטרסבורג ניצחה 0:3 את ברסט ונים נכנעה 2:0 לבורדו. לאחר מכן ליל נפרדה ב-1:1 מול ניס ואיבדה את המקום הראשון לפריז סן ז'רמן.

ליון – מונאקו 1:4

ניצחון גדול לקבוצה של רודי גרסיה, שפירקה את הקבוצה מהנסיכות עם ניצחון מוחץ בו כבשה את כל ארבעת שעריה במחצית הראשונה. החגיגה החלה בדקה ה-12, כשחוסם אאואר בכדור רוחב מצוין הותיר את ממפיס דפאי מול השוער והאחרון סיים מצוין לרשת. בדקה ה-34 קארל טוקו אקאמבי קבע 0:2 עם ביצוע נאה מתוך הרחבה, ובדקה ה-41 אאואר הוסיף שער משלו בפנדל.

בדקה ה-44 החגיגה נמשכה וליון עלתה ל-0:4, כשטוקו אקאמבי השלים צמד לאחר שחטף כדור מהגנת מונאקו ברחבה ובסיומת מצוינת לחיבורים הרשית. וויסאם בן יידר רק צימק בדקה ה-47 בפנדל וקבע את תוצאת המשחק. בדקה ה-89 מלווין בארד מהמארחת קיבל כרטיס אדום אחרי הרמת רגל גבוהה שפגעה בירך של שחקן יריב.

קארל טוקו אקאמבי | PHILIPPE DESMAZES/AFP via Getty Images

ניס – ליל 1:1

היריבה האירופית של הפועל באר שבע, שספגה תבוסה קשה של 6:2 על ידי לברקוזן ביום חמישי האחרון הצליחה לחלץ נקודה נגד ליל החזקה, שירדה בעקבות כך למקום השני. אחרי מחצית מאופסת, החבורה של פטריק ויירה עלתה ליתרון בדקה ה-50 לאחר צ'יפ של קספר דולברג. כעבור שמונה דקות, בוראק יילמאז הטורקי הפציץ את החיבור בוולה וקבע את תוצאת המשחק עם שערו הרביעי העונה.

ניס נגד ליל | VALERY HACHE/AFP via Getty Images

מונפלייה – ריימס 4:0

סוף סוף, אחרי שבעה משחקים ללא ניצחון, ריימס השיגה לראשונה העונה שלוש נקודות. הקבוצה של פרדראג ראיקוביץ', שוער מכבי תל אביב לשעבר, נותרה מתחת לקו האדום (מקום 19) עם חמש נקודות בלבד מתוך 24 אפשריות. מנגד, מונפלייה סופרת כבר ארבעה משחקים ללא ניצחון אחרי שדווקא פתחה בצורה לא רעה את העונה, וכעת היא עם 11 נקודות במאזנה.

איך ספק שריימס נהנתה מכך שמונפלייה נותרה בעשרה שחקנים כבר בדקה השישית, שוויטורינו הילטון, הבלם בן ה-43, ספג כרטיס אדום. בולאיה דיה העלה את האורחים ל-0:1 עם פנדל מדויק בדקה השמינית, וארבע דקות לאחר מכן השלים צמד לאחר שחלף פני השוער וגלגל לרשת אחרי בישול פנטסטי של מתייה קפארו. נת'ניאל אמבוקו כבש 0:3 בדקה ה-30 עם מספרת נפלאה מתוך הרחבה, והמצב של המארחת התדרדר עוד יותר כשספגה אדום שני בדקה ה-42 כשדמיאן לה טאלק שלח בעיטה מזעזעת לאיבריו המוצנעים של קאי סיירהויס. דיה השלים שלושער בדקה ה-55 עם פנדל נוסף וחתם את תוצאת המשחק.

פרדראג ראיקוביץ' | Alexandre Dimou/Icon Sport via Getty Images

תוצאות נוספות

בורדו – נים 0:2
ברסט – שטרסבורג 3:0
מץ – סנט אטיין 0:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי