ליון ניצחה 1:2 את סנט אטיין בדרבי, ראיקוביץ' ספג רביעייה נגד לאנס

פרדרג ראיקוביץ' | Matthieu Mirville/Icon Sport via Getty Images

לופס כבש שער עצמי בדקה ה-40, אך החבורה של רודי גרסיה השלימה מהפך לאחר שני בישולים קורנה לקאדוורה. ליל הפסידה 3:2 לברסט, אקס מכבי ת"א וריימס סיימו ב-4:4 משוגע

(גודל טקסט)

לאחר שפ.ס.ז' ניצחה אתמול (שבת) את ראן, המחזור העשירי בליגה הצרפתית יינעל היום עם שבעה משחקים, כשבמוקד הדרבי החם של ליון נגד סנט אטיין שנגמר ב-1:2 לקבוצה של רודי גרסיה. במשחק המוקדם, ליל הופתעה אצל ברסט והפסידה 3:2. פדראג ראיקוביץ' וריימס איבדו יתרון כפול בדקה ה-90 בדרך ל-4:4 משוגע מול לאנס, אנז'ה הביסה 1:5 את נים, נאנט ניצחה 0:2 את לוריין ומונאקו גברה 1:2 על ניס.

לאנס – ריימס 4:4

אקס מכבי תל אביב, פדראג ראיקוביץ', ספג הערב ארבעה שערים וממשיך לשמור על מאזן מאכזב הרבה יותר מאשתקד, ואם לא די בכך, קבוצתו שוקעה בתחתית עם תשע נקודות בלבד. לאנס שאירחה את המשחק, עלתה ליתרון מוקדם בדקה ה-21 לאחר שסימון בנזה עלה לקרן של טוני מאוריסיו ונגח לרשת של הסרבי.

ריימס מצא את השער השוויון בדקה ה-47 בזכות חדירה מסוכנת של מת'יו קפארו מצד ימין שהסתיימה בבעיטה חדה לפינה הרחוקה והמהפך הושלם תוך שבע דקות בלבד. כדור ארוך של ואלון ברישה הגיע לבואליי דיה המהיר, שבעט חלש בשמאל ולמזלו השוער ז'אן לואי לקה השמיט. מאוחר יותר נכנסו תוך שתי דקות שני שערים עצמיים – אחד לכל צד – של תומאס פוקאט (78) ופאקונדו מדינה (79), דיא כבש את השני בדקה ה-81 והדרמה האמיתית נשמרה לדקה ה-90 – כאשר פלוריאן סוטוקה הבקיע צמד מאוחר בראשו שקבע 4:4 משוגע.  

ליון – סנט אטיין 1:2

הקבוצה הכי מעוטרת בצרפת הגיעה לדרבי החם נגד ליון אחרי רצף של חמישה הפסדים, בתקווה לצאת לדרך חדשה. הירוקים אף עלו ליתרון בדקה ה-40 אחרי שכדור רוחב נהדף על ידי אנתוני לופס לשערו הוא. הקבוצה של רודי גרסיה חזרה למשחק במחצית השנייה – בדקה ה-65 מקסוואל קורנה מצא בכדור חופשי את טינו קאדוורה שמצא את השוויון וכעבור תשע דקות הצמד קורנה-קאדוורה נכנס לעניינים כאשר הצרפתי מצא פעם נוספת את החלוץ מזימבאבווה שהשלים מהפך במצע אישי. האורחת הייתה יכולה להשוות בדקה ה-88 מהנקודה הלבנה, אבל דניס בואנגה החמיץ מ-11 מטרים והעניק לליון את הניצחון.

ברסט – ליל 2:3

הפתעה גדולה נרשמה במערב צרפת. ברסט, שרחוקה נקודה אחת מהקו האדום והגיעה למשחק אחרי שלושה הפסדים ברצף, הנחילה לליל את הפסדה הראשון העונה בליגה. האורחת, המדורגת שנייה בליג 1, ספגה ארבעה שערים בלבד מפתיחת העונה בצרפת, אבל היום היא הוציאה שלושה כדורים מהרשת עוד במחצית הראשונה.

זה התחיל עם נגיחה מדויקת של רונאל פייר-גבריאל בדקה ה-15, המשיך עם שער של המגן פרו בדקה ה-19 וקינוח של אירבין קרדונה בדקה ה-42. חשוב לזכור כי רק ביום חמישי ליל הביסה 0:3 את מילאן בליגה האירופית, וגם היום היא לא התכוונה לוותר על המשחק. בוראק אילמז הטורקי צימק את התוצאה פעמיים עם פנדל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ושער נוסף בדקה ה-58, אבל קבוצתו לא הצליחה מעבר לזה.

שחקני ברסט חוגגים. ניצחון מפתיע על ליל | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

תוצאות נוספות

לוריין – נאנט 2:0

נים – אנז'ה 5:1

מץ – דיז'ון 1:1

מונאקו – ניס 1:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי