0:1 לליון על אנז'ה, 3:4 משוגע למונפלייה על שטרסבורג

שחקני מונפלייה חוגגים | PASCAL GUYOT/AFP via Getty Images

הקבוצה של רודי גרסיה הציגה יכולת חלשה מאוד, אבל הצליחה לנצח בזכות שער של קאדוורה (78). הקבוצה של מישל דר-זכריאן ניצהח בתום משחק אדיר. 0:4 לליל על לוריין

(גודל טקסט)

אחרי שמונאקו הדהימה את פריז סן ז'רמן וסנט אטיין הובכה על ידי ברסט, המחזור ה-11 בליגה הצרפתית נמשך היום (ראשון) עם שישה מפגשים, כאשר במוקד ליון ניצחה 0:1 את אנז'ה וליל הביסה 0:4 את לוריין. במשחק המוקדם, נאנט ומץ נפרדו ב-1:1. מאוחר יותר, מונפלייה ניצחה 3:4 את שטרסבורג במשחק משוגע. ריימס ללא פרדראג ראיקוביץ' הפסידה לנים 1:0 ולאנס גברה 0:1 על דיז'ון.

אנז'ה – ליון 1:0

ליון הציגה משחק חלש מאוד, ואמנם השיגה לבסוף שלוש נקודות, אך המאמן רודי גרסיה צריך לדאוג מאוד מהיכולת של קבוצתו הערב. אנז'ה איימה הרבה יותר על השער והאורחת רק מצאה רק פעמיים את המסגרת במשחק משמים שלה, אך לבסוף הצליחה לשמור על המקום השני ועל פער ארבע הנקודות מהאלופה פ.ס.ז', אשר נמצאת בפסגה. מי שהכריע את המשחק היה טינו קאדוורה בדקה ה-78, שכבש מקרוב אחרי בישול של לאו דובואה.

טינו קאדוורה | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

מונפלייה – שטרסבורג 3:4

איזה משחק ענק קיבלנו הערב במונפלייה, המארחת הובילה 0:2 כבר אחרי 13 דקות משערים של פדרו מנדש ואנדי דלור. אך האורחים משטרסבורג לא נשברו ועם קצת עזרה מצוות השיפוט חזרו למשחק עם שני פנדלים בדקות ה-22 וה-26, אותם כבשו קני לאלה וחביב דיאלו.

השיגעון נמשך וכעבור חמש דקות דלור השלים צמד עם נגיחה מקרוב והחזיר את היתרון לקבוצתו. לודוביק אורקה השווה מקרוב עבור שטרסבורג על סף השריקה למחצית וקבע 3:3 נהדר בהפסקה. המחצית השנייה הייתה "משעממת" ביחס לראשונה. שער הניצחון המיוחל של מונפלייה הגיע בדקה ה-68, כאשר גאטן לבורדה הפך לגיבור הגדול והכריע את המשחק. בעקבות הניצחון, מונפלייה עלתה באופן זמני למקום השלישי בטבלה עם עשרים נקודות, שטרסבורג מנגד, נותרה במקום הלפני אחרון עם שש נקודות בלבד.

אנדי דלור | Alexandre Dimou/Icon Sport via Getty Images

נאנט – מץ 1:1

המארחת קיוותה לרשום ניצחון ליגה שני ברציפות שירחיק אותה מהתחתית ועלתה ליתרון מרגליו של רנדאל קולו הצעיר, אך האורחת איזנה את התוצאה בזכות פנדל מדויק של ארון לייה שקבע חלוקת נקודות בסיום. בעקבות התוצאה, נאנט נותרה זמנית במקום ה-14 עם 12 נקודות ואילו מץ, שפתחה את הליגה עם שלושה הפסדים רצופים, רשמה משחק שמיני ברציפות בו היא לא נוצחה ונשארה במרכז הטבלה עם 16 נקודות.

ז'אן-שארל קסטלטו | Vincent Michel/Icon Sport via Getty Images

תוצאות נוספות:

ליל – לוריין 0:4
דיז'ון – לאנס 1:0
ריימס – נים 1:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי