לא מצליחה לברוח: פ.ס.ז' איבדה יתרון וסיימה ב-2:2 נגד בורדו

ניימאר | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

לאחר ההפסד למונאקו במחזור האחרון, אלופת צרפת כבר הצליחה לבצע מהפך עם שערים של ניימאר וקן, אך עדלי בן ה-20 קבע חלוקת נקודות במשחק. ליל יכולה לעלות לפסגה. בנוסף, מארסיי ניצחה 1:3 נאנט

(גודל טקסט)

אחרי התיקו של ראן ושטרסבורג אתמול (שישי), המחזור ה-12 בליגה הצרפתית המשיך היום עם שני מפגשים מסקרנים. במוקד, האלופה פריז סן ז'רמן איבדה יתרון בבית וסיימה ב-2:2 מאכזב עבורה נגד בורדו, וכעת ליל עשויה לעלות מחר למקום הראשון. במשחק המוקדם, מארסיי ניצחה 1:3 את נאנט במשחק המוקדם ובכך עלתה למקום השלישי.

פריז סן ז'רמן – בורדו 2:2

לאחר הניצחון על לייפציג בליגת האלופות, פ.ס.ז' נקלעה הערב למשחק הפכפך מאוד מצידה. עם מאורו איקרדי ואנחל די מריה על הספסל, תומאסטוכל עלה למשחק הביתי נגד בורדו במטרה ברורה – לכפר על ההפסד 3:2 למונאקו במחזור הקודם ולברוח מעט בצמרת. לצערו של המאמן הגרמני, קבוצתו ספגה לאחר שהשלימה מהפך במשחק ואיבדה שתי נקודות יקרות מבחינתה.

כבר בפתיחת המשחק ניתן היה להבין שזה לא הולך להיות ערב שגרתי בבירת צרפת. בדקה ה-10 סרחיו ריקו הוציא במפתיע את הכדור מהרשת שלו, זאת לאחר שער עצמי של המגן טימותי פמבלה. מי שכן נכחו בחלק הקדמי של אלופת צרפת הם קיליאן אמבפה, ניימאר ומויזה קן, ונראה שהחזרה של פ.ס.ז' למשחק הייתה רק שאלה של זמן. בתוך דקה אחת בלבד זה קרה – בדקה ה-27 ניימאר סחט פנדל וגם הבקיע ללא בעיות, 60 שניות לאחר מכן הברזילאי איים שוב על השער ונהדף, קן הסתער על הכדור החוזר וקבע מהפך.

אכזבה גדולה בקרב שחקני פ.ס.ז' | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

אחרי שניצחה את ראן במחזור שעבר, בורדו ידעה שהיא חייבת כמה שיותר נקודות הערב כדי לטפס במעלה הטבלה. בדקה ה-59 המאמן ז'אן-לואי גאסט ביצע חילוף משולש, והכניס למגרש בין היתר את יאסין עדלי בן ה-20, ושניות לאחר מכן הוא ראה את השחקן הצעיר מפציץ את הרשת ממחוץ לרחבה ומעניק לו נקודה יקרה.

מארסיי – נאנט 1:3

בעיצומו של קמפיין מאופס בליגת האלופות, מארסיי הגיעה למשחק אחרי ההפסד 2:0 לפורטו, אשר סגר מבחינתה את הסיפור בזירה האירופית, ולמשחק הערב היא הגיעה הראש כולו בליגה המקומית. פלוריאן תובאן העלה את הדרומיים ליתרון כבר בדקה השנייה עם הקפצה מרשימה מעל אלבן לפונט.

מארסיי הכפילה את התוצאה בדקה ה-35 בעקבות יכולת טובה של דימיטרי פאייה. הכוכב כבש בחדות לאחר כדור רוחב שקיבל ממיכאל קוויזאנס. הקצב הנהדר המשיך גם במחצית השנייה, ובדקה ה-60 דריו בנדטו קיבל הזדמנות לכבוש מהנקודה הלבנה, לא התבלבל בדרך ל-0:3 חלק.

פאייה חוגג נגד נאנט | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

בדקה ה-73 לודוביק בלאס צימק ל-3:1, אבל זה היה כבר מאוחר מדי. הקבוצה של אנדרה וילאש בואש ספרה ניצחון רביעי ברצף בליגה. נאנט מצידה, הפסידה לראשונה אחרי שלושה משחקים ונותרה זמנית במקום ה-14.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי