"מרקיניוס ברמה של כדור הזהב, לא מבין איך נעדר מהרכב השנה"

מרקיניוס | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

תומאס טוכל, מאמן פ.ס.ז', החמיא לברזילאי אחרי ה-0:0 מול ליל והביע את זעמו כלפי לוח המשחקים: "אנחנו הורגים את השחקנים. התגעגענו לניימאר,אמבפה ואיקרדי ועכשיו נפצעו עוד 3 שחקנים, כל הכבוד"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

עד כה, עונת 2020/21 קשה לפריז סן ז'רמן בליגה הצרפתית יותר מבדרך כלל. אחרי ה-0:0 אתמול (ראשון) מול ליל, סגנית אלופת אירופה מדורגת במקום השלישי לאחר 16 מחזורים עם 32 נקודות במאזנה. היריבה אותה היא לא הצליחה להכניע אתמול נמצאת בפסגה עם נקודה אחת יותר, וליון שנייה עם 33 נק' אף היא.

המאמן תומאס טוכל נאלץ להסתדר אתמול ללא ניימאר, מאורו איקרדי, חואן ברנאט ופבלו סראביה הפצועים, וגם קיליאן אמבפה התחיל על הספסל בעקבות בעיית כשירות. מלבדם, לא פחות משלושה שחקנים נפצעו במהלך המשחק – אלסנדרו פלורנצי, פרסנל קימפמבה ולאבין קורזאווה.

טוכל הביע את מורת רוחו על לוח הזמנים הצפוף וטען שלקבוצתו אין מספיק זמן להתאושש בין משחק למשחק: "אנחנו הורגים את השחקנים. תמיד אנחנו משחקים ב-22:00. צריך לאכול, לישון, להתאושש. התגעגענו במשחק הזה לניימאר, קיליאן, מאורו וחואן. האם זה מפתיע אותנו? לא. עכשיו נפצעו עוד שלושה שחקנים, כל הכבוד".

תומאס טוכל, קיליאן אמבפה | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

אם יש דבר חיובי עבור פ.ס.ז' היא חזרתו של הקפטן מרקיניוס מפציעה. "הוא ברמה של כדור הזהב", הצהיר טוכל. המאמן החמיא לברזילאי והלין על הבחירות של פיפ"א בטקס פרסי The Best אשר נערך בסוף השבוע שעבר: "אני לא מבין איך הוא מחוץ להרכב השנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי