מכת פציעות בפ.ס.ז' לפני שטרסבורג, גם אמבפה צפוי להיעדר

תומאס טוכל, קיליאן אמבפה | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

ברביעי: האלופה תפגוש את הקבוצה מהתחתית ותקווה לחזור לנצח. בנוסף לאלוף העולם גם קימפמבה, קורזאווה ופלורנצי הצטרפו לניימאר ואיקרד הפצועיםי. טוכל: "לא יודע מה אעשה". וגם: האם יגיע רכש בחורף?

(גודל טקסט)

אחרי שסיימה ב-0:0 עם ליל מוליכת הטבלה במשחק העונה ביום ראשון ופספסה הזדמנות לכבוש את הפסגה, פריז סן ז'רמן תארח מחר (רביעי, 22:00) את שטרסבורג ותקווה לחזור למסלול הניצחונות על חשבון הקבוצה מהתחתית. בששת משחקי הליגה האחרונים ניצחה האלופה רק פעמיים בליגה. באותה שעה, ליל תשחק במונפלייה וליון תארח את נאנט.

האלופה הצרפתית סובלת ממכת פציעות חמורה בסגל ועשויה להגיע מחר למשחק ללא 11 שחקני סגל, כאשר קיליאן אמבפה בספק גדול למשחק. רשימת הנעדרים ההולכת ומתארכת של סגנית אלופת אירופה יכולה להרכיב קבוצה לא רעה בפני עצמה וכוללת כמובן גם את הכוכבים ניימאר ומאורו איקרדי, אליהם הצטרפו השבוע פרנסל קימפמבה, אלסנדרו פלורנצי ולאבין קורזוואה, וכמו כן גם את חואן ברנט, דנילו, אבדו דיאלו, ופבלו סראביה.

"אני לא יודע מה לעשות מחר, אמר מאמן הקבוצה תומאס טוכל בקול מיואש לגבי הפציעות במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, "יש שחקנים שנמצאים בסיכון מבחינת המצב הפיזי ואני צריך להתייעץ לגביהם עם הרופאים והצוות הפיזיולוגי. רק מאוחר יותר אחליט על ההרכב. איך נתגבר על זה? אנחנו מנסים הכל וניתן את כל מה שיש לנו, אני יכול להבטיח".

This image has an empty alt attribute; its file name is 1019910

מי שכן יפתח בהרכב הוא החלוץ מויזה קן שכבש כבר עשרה שערים העונה בכל המסגרות ב-1,158 דקות בלבד. המאמן החמיא: "הוא מביא לנו מהירות ופיזיות. הוא צנוע מאוד, מבין את תפקידו היטב, מוכן לעבוד קשה ולהילחם". עוד אמר: "אני לא דואג אם לא נסיים כאלופי החורף. הפער לא גדול מדי, אנחנו נהיה מסוגלים לייצר רצף ניצחונות. לקבוצה חסר קצת קצב משחק אך ללא השחקנים הבולטים שלנו זה קשה".

המאמן הגרמני התייחס גם לאופציה שיתחזקו בינואר מעבר למתוכנן בעקבות מכת הפציעות: "למען האמת, לא חשבתי על זה יותר מדי, היינו מרוכזים במשחקים האחרונים נגד ליון וליל. הייתי מעדיף שכולם היו כשירים וזה היה עוזר לנו מאוד. אנחנו לא יודעים מה נעשה בחלון ההעברות, אנחנו חייבים להסתגל למצב הנוכחי".

מויזה קן | PASCAL GUYOT/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי