כצפוי: פריז סן ז'רמן הודיעה על פיטוריו של תומאס טוכל

טוכל, אל חלאיפי ולאונרדו
טוכל, אל חלאיפי ולאונרדו | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

חמישה ימים לאחר הדיווח על כך שהמאמן סיים את דרכו, המועדון בישר רשמית על התרת החוזה: "נזכור את הרגעים היפים ביחד", מסר הנשיא נאסר אל-חלאיפי

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

אמנם בעולם הכדורגל התייחסו לכך כעובדה מוגמרת מאז הדיווח שפורסם ב"בילד" לפני מספר ימים, אך ההודעה הרשמית הגיעה רק היום (שלישי): פריז סן ז'רמן בישרה על סיום דרכו של המאמן תומאס טוכל, לאחר כשנתיים וחצי במועדון. כזכור, כבר ביום חמישי האחרון דווח כי המנהל המקצועי לאונרדו הודיע למאמן על ההחלטה, דווקא לאחר ניצחון 0:4 על שטרסבורג בליגה הצרפתית.

"לאחר ניתוח מעמיק של מצבנו הספורטיבי, החלטנו להתיר את חוזהו של תומאס טוכל", נמסר בהודעה של פריז סן ז'רמן. הנשיא נאסר אל-חלאיפי נפרד: "אני רוצה להודות לטוכל ולצוות שלו על כל מה שהם השיגו במועדון. תומאס השקיע המון אנרגיות ותשוקה בעבודה שלו וכמובן שנזכור את הרגעים היפים שחלקנו יחד. אני מאחל לו את הטוב ביותר בעתיד".

הגרמני הגיע לפריז סן ז'רמן ביולי 2018 והדריך את הקבוצה מעיר האורות ב-127 משחקים רשמיים בכל המסגרות, בהם השיג 95 ניצחונות. במהלך התקופה הוא זכה בשתי אליפויות והניף פעם אחת את הגביע הצרפתי ואת גביע הליגה, בנוסף לשתי זכיות בסופר-קאפ המקומי. בחודש אוגוסט האחרון, טוכל הוביל את הפריזאים להופעתם הראשונה בגמר ליגת האלופות, שם נכנעו 1:0 לבאיירן מינכן.

עוד לפני שהפיטורים הפכו רשמיים, ב"בילד" נכתב אתמול כי טוכל עשוי להחליף בקרוב את פרנק למפארד בצ'לסי, שרשמה שורה של תוצאות מאכזבות בתקופה האחרונה. מי שצפוי להתמנות למאמן פריז סן ז'רמן במקומו של הגרמני הוא מאוריסיו פוצ'טינו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי