אמבפה: "התקשורת מעייפת אותי, אם היה משהו חדש הייתי אומר"

קיליאן אמבפה | Aurelien Meunier - PSG/PSG via Getty Images

כוכבה הצרפתי של פריז סן ז'רמן התייחס לעתידו ובראיון שנערך עמו לאחר ניצחון נבחרתו 0:1 על בוסניה הוא סיפק אמירה חד משמעית: "כשתהיה התפתחות, אני אדבר על כך. זה מתיש. מדברים עליי כל הזמן"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

מאז שנפוצו השמועות על כך שהוא עשוי לעזוב את פריז סן ז'רמן בקיץ הקרוב, שמו של קיליאן אמבפה לא יורד מהכותרות. כעת, כל התבטאות של כוכבה של האלופה הצרפתית מקבל הד תקשורתי נרחב, כאשר אמש (רביעי) הוא התראיין ל-"RTL" לאחר ניצחון החוץ של נבחרתו 0:1 בבוסניה.

"אם הייתה התקדמות משמעותית, הייתי כבר מדבר עליה. אני אדבר בנושא רק אם יהיו התפתחויות ורק לאחר שאני אגיע להחלטה עם עצמי", אמר אמבפה. לגבי העיסוק הרב של התקשורת המקומית בקשר לעתידו המקצועי, אמר הכוכב הצעיר: "זה מעייף אותי, במיוחד שאני משחק עבור מועדון שנמצא במדינה שבה אני גם משחק בנבחרת הלאומית שלה. אחרי זמן מה – זה נהיה ממש מתיש".

הוא השווה את עצמו לשחקנים אחרים שלא מתמודדים עם התקשורת יום יום: "זה שונה מאוד משחקנים שלא משחקים בארץ מולדתם ורק באים לארץ המוצא שלהם בפגרת הנבחרות. עליי מדברים כל הזמן ואני מקבל את זה בצורה מעט שונה, אבל ידעתי שכך זה יהיה כשחתמתי בפ.ס.ז'".

This image has an empty alt attribute; its file name is 1038999

כזכור, החלוץ בן ה-22 מסיים את חוזהו בבירת צרפת בקיץ 2022, ונכון לרגע זה הוא טרם האריך את ההתקשרות עם המועדון בו הוא משחק. במידה שהוא לא יאריך את חוזהו בתקופה הקרובה, הוא יאפשר למועדוני הצמרת ברחבי היבשת לרדוף אחריו במטרה, אולי, להעבירו כשחקן חופשי ללא עלות או לחילופין להפעיל לחץ על קבוצתו הצרפתית כדי למכור אותו במחיר זול יותר. לאחרונה דווח כי אלופת צרפת רוצה לכלול את ויניסיוס בעסקה שתנחית את אמבפה בריאל מדריד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי