דיווח: ניימאר לא יחדש את חוזהו בפ.ס.ז', ינסה לחזור לברצלונה

ניימאר | Aurelien Meunier - PSG/PSG via Getty Images

יממה לאחר ההרחקה של הברזילאי וההפסד לליל במשחק העונה, בכלי התקשורת בקטאלוניה טוענים כי הברזילאי הבהיר לקבוצתו לשעבר על כוונתו לשתף פעולה עם מסי בכל מחיר. גם: ההישג השלילי של האלופה

(גודל טקסט)

אחרי כמעט שנה של שקט, ניימאר שוב מנסה לברוח מהחוזה בפריז סן ז'רמן לברצלונה וזה קורה יממה לאחר הפסד 1:0 לליל במשחק העונה, בו הורחק השחקן היקר בעולם בצהוב שני ונגרר לעימות מכוער מול טיאגו דז'אלו במנהרה.

על פי הדיווח של 'ARA' הקטאלוני, ניימאר הקפיא המו"מ מול פריז סן ז'רמן לגבי הארכת חוזהו בקבוצה, משום שהוא חושד כי ליאו מסי מתכוון להישאר בברצלונה בעונה הבאה. על פי המידע מהעיתון, ניימאר הודיע לקבוצתו לשעבר כי מטרתו הגדולה תהיה לשחק עם הפרעוש בעונה הבאה ואף צוין כי סוכן העל הישראלי פיני זהבי, שהיה אחראי להעברתו של ניימאר לעיר האורות בשנת 2017, נפגש עם נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה לפני חודש ימים, אם כי מטרתו הייתה לקדם את עסקת דויד אלאבה, אך ייתכן שגם שמו של הברזילאי הוזכר.

בכל מקרה ניימאר מסיים את חוזהו בשנת 2022 והמשמעות היא שאם לא יחדש או החוזה ויימכר בקיץ, הוא יוכל לעבור לכל קבוצה שירצה ללא תמורה, דבר שפריז סן ז'רמן לא תוכל לקחת בחשבון, על אחת כמה וכמה שהברזילאי נותר השחקן היקר בעולם לאחר שנרכש בסכום שיא של 222 מיליון יורו.

ניימאר, ליאו מסי | Alex Caparros/Getty Images

אם חוזרים למשחק בפארק דה פראנס, לעומת ניימאר דווקא ברזילאי אחר השיג ציון דרך מרשים כאשר מרקיניוס הפך לברזילאי השני בלבד שרושם בפריז 200 הופעות בליגה הצרפתית וכעת הוא נמצא במרחק של ארבע הופעות בלבד מהשיאן והקפטן המיתולוגי טיאגו סילבה, שעזב בקיץ לצ'לסי.

עם זאת, נתון שפ.ס.ז' יכולה להתגאות בו הרבה פחות הוא רצף של שלושה הפסדי בית במסגרת הליגה אשר השווה את שיא המועדון מעונת 2007/08, אז סיימה המועדון במקום ה-16, במרחק של שלוש נקודות בלבד מהקו האדום. מאורסיו פוצ'טינו התייחס להפסד ואמר: "ידענו שזו הולכת להיות תחרות קשה עד הסוף וכמובן שאנחנו צריכים לחשוב על כל המפעלים. כעת אנחנו נערכים משחק החוץ בליגת האלופות נגד באיירן מינכן".

מאוריסיו פוצ'טינו | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי