2:2 דרמטי בין ראיקוביץ' וריימס לראן, מארסיי גברה על דיז'ון

פרדראג ראיקוביץ' | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

סיום מטורף למשחק של קבוצתו של אקס מכבי תל אביב, שספג פנדל וכרטיס צהוב על דיבורים מיותרים. 0:2 לסגנית האלופה על נועלת הטבלה המרוסקת, שרשמה הפסד 11 ברציפות. ניס ניצחה את נאנט, 2:3 לשטרסבורג על בורדו

(גודל טקסט)

אחרי שליל גברה אמש (שבת) על פריז סן ז'רמן במשחק העונה, המחזור ה-31 בליגה הצרפתית נמשך גם היום עם שבעה משחקים. במוקד, פרדראג ראיקוביץ' וריימס סיימו ב-2:2 דרמטי מול ראן ומארסיי ניצחה 0:2 את דיז'ון המרוסקת. כמו כן, שטרסבורג גברה 2:3 על בורדו, ניס ניצחה את נאנט, ברסט הפסידה ללוריין, אנז'ה ומונפלייה נפרדו ב-1:1 וסנט אטיין השיגה 0:2 קריטי בחוץ על נים בתחתית.

ריימס – ראן 2:2

דרמה גדולה. קבוצתו של אקס מכבי תל אביב, פרדראג ראיקוביץ', הייתה בדרך להפתעה כאשר הוליכה 0:1 משער של בולאיה דיה בדקה ה-60 אחרי ריבאונד שהגיע מבעיטה של נת'ניאל אמבוקו, אך ספגה שוויון בדקה ה-75. ואוט פאס, בלם ריימס, ביצע עבירה ברחבה ופנדל נשרק לזכות ראן. סרו גיראסי ניגש לנקודה הלבנה ובעט כדור לרשת אותו לראיקוביץ' לא היה סיכוי לעצור, ואם היה נראה שתקוות הניצחון נגוזו, שחקני ריימס לא ויתרו וכבשו את השני בדקה ה-81. ז'יסלן קונאן מצא את עצמו במצב בעיטה מקצה הרחבה, שלח כדור לפינה הימנית ולרשת וקבע 1:2 למארחת.

אך כאן הדרמה רק החלה. שוב ריימס הרגישה שהניצחון בידיים שלה, אך גיראסי השלים צמד וקבע 2:2 משוגע בדקה ה-84 כאשר המשיך כדור קרן אל הרשת של ראיקוביץ', שהיה עצבני מאוד וקיבל כרטיס צהוב על דיבורים מיותרים עם השופט. דקה לאחר מכן ריימס נותרה בעשרה שחקנים כשמורטו קסאמה הורחק בכרטיס אדום ישיר שלא בהכרח הגיע לו. עד לסיום ראן לחצה כדי לנסות להשיג מהפך דרמטי, אך לא עשתה זאת ובתום שלוש דקות של תוספת זמן השופט שרק לסיום.

פרדראג ראיקוביץ' מול ראן | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

מארסיי – דיז'ון 0:2

אחרי שהובסה מול ניס, המארחת חזרה לנצח וטיפסה למקום השישי בטבלה, אך הפער שלה מהטופ 4 עצום ועומד על 13 נקודות. מנגד, נועלת הטבלה בדרכה הבטוחה כמובן לליגה השנייה עם הפסד ליגה 11 ברציפות (!). לאונרדו באלרדי העניק יתרון למארסיי בדקה ה-45+1 בנגיחה אחרי קרן שהגביה דימיטרי פאייט, שבישל גם את השני לאלברו בדקה ה-79.

לאונרדו באלרדי חוגג | Johnny Fidelin/Icon Sport via Getty Images

נאנט – ניס 2:1

ניצחון שני ברציפות לקבוצה שהתמודדה מול הפועל באר שבע בשלב הבתים של הליגה האירופית, וטיפסה כעת למקום העשירי. מנגד, המארחת נותרה במקום ה-19 ומתחת לקו האדום. כבר בדקה ה-11 קספר דולברג העלה את ניס ליתרון בפנדל, ובדקה ה-29 הוא השלים צמד וקבע 0:2 כאשר דחק ריבאונד אל הרשת. עבדולייה טורה צימק בדקה ה-32.

שחקני ניס חוגגים | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

בורדו – שטרסבורג 3:2

משחק נפלא, או יותר נכון מחצית נפלאה. כל חמשת השערים נכבשו במחצית הראשונה, והתוצאה נותרה בעינה מההפסקה ועד לסיום. שטרסבורג פתחה בסערה ולאמין קונה העניק לה 0:1 כבר בדקה ה-6 עם סיומת מצוינת. חביב דיאלו כבש את השני בדקה ה-21 בנגיחה, והקבוצה הובילה כבר 0:3 בדקה ה-30 בזכות פנדל של לודוביק אז'ורק שהגיע אחרי עבירה של אדסון מקסר ברחבת בורדו. המארחת חזרה היטב למשחק שהיה נראה גמור כשצימקה ל-3:1 בדקה ה-36 משער של פול באייס, ובדקה ה-45+1 הוואנג אוי-ג'ו סיפק פנדל בלתי ניתן לעצירה וצימק ל-3:2, אך כאמור – במחצית השנייה לא נכבשו שערים.

שחקני שטרסבורג חוגגים | Pierre Costabadie/Icon Sport via Getty Images

נים – סנט אטיין 2:0

הירוקים עם ניצחון חוץ שני ברציפות ושלישי בשבעת המשחקים האחרונים, הפעם על יריבה ישירה בתחתית וזה בהחלט ניצחון שעוד יכול להשאיר אותם בליגה. סנט אטיין התארחה אצל נים כשביניהן מפרידות ארבע נקודות והערב הפער צמח לשבע ונים נותרה מתחת לקו האדום, במרחק שלוש נקודות מלוריין שמדורגת במקום ה-17. ווהבי חאזרי מצא את הרשת בדקה ה-23, דניס בואנגה הכפיל את היתרון בדקה ה-66 וגם כשנים קיבלה פנדל בדקה ה-87, רנואה ריפאר פספס את ההזדמנות ולא הצליח להכניע את אטיין גרין מ-11 מטר

תוצאות נוספות

אנז'ה – מונפלייה 1:1
לוריין – ברסט 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי