מונאקו שמרה על המקום השלישי, סנט אטיין הביסה את בורדו

וויסאם בן יידר | VALERY HACHE/AFP via Getty Images

יובטיץ' ובן יידר (צמד) העניקו לקבוצה של קובאץ' 0:3 על דיז'ון, הירוקים ניצחו 1:4 מוחץ בזכות שלושער של חאזרי. ראן גברה 0:1 על נאנט, ראיקוביץ' שמר על רשת נקייה בתיקו בין ריימס לניס. ליון ניצחה את אנז'ה

(גודל טקסט)

המחזור ה-32 בליגה הצרפתית נמשך היום (ראשון), כאשר במשחק המוקדם ראן ניצחה 0:1 את נאנט והתקרבה למקומות המוליכים לאירופה בעונה הבאה. מאוחר יותר, סנט אטיין הביסה את בורדו וניס נפרדה מריימס בתיקו. לאחר מכן, מונאקו הכניעה בקלות 0:3 את דיז'ון. במשחק האחרון של היום, ליון ניצחה 0:3 את אנז'ה.

מונאקו – דיז'ון 0:3

ניקו קובאץ' ושחקניו חיברו ניצחון שלישי רצוף והבטיחו לעצמם שבוע נוסף במקום השלישי בטבלה, בעוד נועלת הטבלה האומללה הפסידה בפעם ה-13 ברציפות ובעונה הבאה תשחק בליגת המשנה. וויסאם בן יידר החמיץ פנדל בדקה ה-49, אך לא רק שסטבן יובטיץ' השתלט על הריבאונד וכבש את ה-0:1, אלא שהחלוץ גם זכה לתיקון בהמשך. בן יידר הבקיע את השער השני בדקה ה-63 וכשנותרה דקה לסיום הזמן החוקי, הוא השלים צמד כשהצליח בניסיון השני שלו מ-11 מטרים.

ליון – אנז'ה 0:3

קבוצתו של רודי גרסיה איבדה גובה בשבועות האחרונים בשל רצף של שלושה מחזורים ללא ניצחון, אך הערב היא התאוששה והשאירה את הפער ממונאקו על נקודה בלבד, כשהיא מדורגת רביעית בטבלה. המפסידה נותרה במקום ה-11. ממפיס דפאי העלה את ליון ליתרון בדקה ה-21 ולוקאס פאקטה הכפיל כעבור 20 דקות. בדקה ה-83, הברזילאי בישל להולנדי שהשלים צמד וחתם את תוצאת הסיום.

פאקטה חוגג את השער השני | Romain Biard/Icon Sport via Getty Images

ראן – נאנט 0:1

הקבוצה הלא יציבה של ברונו ז'נסיו כבר עם ארבעה משחקי ליגה רצופים ללא הפסד, כאשר לפני כן היא רשמה חמישה הפסדים רצופים. מרטין טרייר כבש בדקה ה-52 את שערו החמישי העונה בליגה ונתן לקבוצתו ניצחון ביתי. מן העבר השני, נאנט ממשיכה להיות מסובכת בתחתית והיא נשארת במקום ה-19 עם 28 נקודות, מרחק ארבע נקודות מלוריין שבמקום ה-17.

מרטין טרייר, ניקולאס פיואה | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

סנט אטיין – בורדו 1:4

ניצחון שני רצוף ושלישי בארבעת המחזורים האחרונים למארחת, שהחליפה מקומות בטבלה עם יריבתה והנחילה לה הפסד שישי בשבעת משחקיה האחרונים בליגה. סנט אטיין מדורגת כעת במקום ה-13, בעוד בורדו שני מקומות מתחתיה. אוי-ג'ו וואנג העלה את האורחת ליתרון בדקה התשיעית, אך זה היה היום של ווהבי חאזרי שכיכב בשורות הירוקים עם שלושער: את הראשון הוא כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-19, ותוך ארבע דקות הוא השלים מהפך עם שערו השני. השלישי היה גם הוא בפנדל בדקה ה-72 וזיידו יוסוף הבקיע את השער האחרון בדקה ה-81.

חאזרי כיכב עם שלושער | Romain Biard/Icon Sport via Getty Images

ניס – ריימס 0:0

מיודענו פרדראג ראיקוביץ' שמר על רשת נקייה, אך קבוצתו סיימה בתיקו בפעם השישית בשמונת המשחקים האחרונים, אם כי מצד שני לא הפסידה בליגה כבר מעל חודשיים. ריימס נשארת באזור המחיה הטבעי שלה – אמצע הטבלה, ומדורגת במקום ה-12. ניס, שדווקא נעצרה אחרי תקופה טובה שבה ניצחה ארבעה מחמשת משחקיה האחרונים בליגה, נמצאת במקום התשיעי.

תוצאות נוספות:
ברסט – נים 1:1
לאנס – לוריין 1:4

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי