בעולם התמוגגו מהבישול של די מריה, אל חלאיפי מונה לראש ארגון ה-ECA

הקשר הלהיב עם ראבונה ב-0:5 על אנז'ה: "הוכיח למה הוא שחקן כה ייחודי". איקרדי שכבש שלושער זכה לשבחים: "היעילות שלו היא ברכה לפוצ'טינו". הנשיא יהיה ראשון ארגון המועדונים האירופיים. וגם: למה התכוון אמבפה?

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן ממשיכה לשמור את חלום הטרבל בחיים. אתמול (רביעי) היא הביסה 0:5 את אנז'ה והעפילה לחצי גמר הגביע בפעם ה-21 בתולדותיה – יותר מכל קבוצה אחרת, ושבע מהן ברציפות – עוד שיא ייחודי. ביום בו מאורו איקרדי חוזר להרכב מבקיע שלושער – כלל לא היה צורך בקיליאן אמבפה שקיבל מנוחה. השער השני של האיטלקי היה יפה בצורה יוצאת דופן אחרי בישול מבריק של אנחל די מריה שנכנס לרחבה, הטעה את שחקני ההגנה ובישל ב"ראבונה" לחלוץ. ניימאר פתח בהרכב, ענד את סרט הקפטן, כבש והוחלף לפני שיתרגז מהתיקולים של שחקני היריבה.

בתקשורת שיבחו את החלוץ האיטלקי: " מאוריסיו פוצ'טינו קיבל בשורות מצוינות, איקרדי שפתח את החגיגה הוכיח שאפשר לסמוך עליו, עם יעילות נדירה, התחרות עם מויזה קן היא ברכה. הוא שוב בטופ. אחת, שתיים, שלוש, איקרדי", נכתב ב"לאקיפ". "פ.ס.ז' הייתה שקטה ורחוקה מלחץ, תחרותית ונראית מוכנה לחודש מאי שיכריע את העונה שלה". "בישול מרהיב של די מריה, אי אפשר היה לצפות לזה", נכתב ב"פראנס פוטבול". גם הארגנטינאי זכה לשבחים, על הבישול. "איזה אסיסט נהדר של כוכב גדול", נכתב בטוויטר הרשמי של פ.ס.ז'. "אחד מאותם הדברים שהופכים את די מריה לשחקן כל כך ייחודי", נכתב ב"מארקה".

This image has an empty alt attribute; its file name is 1044071

לאחר המשחק אמבפה העלה סטורי די מוזר לאינסטגרם עם אימוג'י של עיניים מופתעות. הקבוצה בעומס משחקים גדול, זה נכון, אך החלוץ לא אוהב להיות על הספסל. זו הייתה הפעם הראשונה העונה בה אמבפה בריא ולא משולב אפילו כמחליף. הוא החמיץ העונה שני משחקים בשל פציעה, אחד בשל השעיית צהובים וארבעה כשחלה בקורונה.

פוצ'טינו: "אני חושב שכולם שמחים כי זו הייתה הופעה טובה ומקצועית מאוד. רצינו להיות בחצי הגמר ועשינו זאת. חשוב להראות את הזהות שלנו בכל משחק. יש הרגלים שעלינו לשנות אבל אני חושב שעשינו מאמץ גדול, פגשנו יריבה מהליגה הבכירה".

איקרדי: "זה ניצחון חשוב עבור הקבוצה, היה לנו משחק טוב. היינו סולידיים והשער במחצית הראשונה עזר לנו לפתוח את המשחק. אני מרגיש טוב, יש לי ביטחון, כבר כבשתי נגד סנט אטיין (את שער הניצחון) ואני שמח לחזור אחרי שנה קשה בסימן הפציעות. תמיד חשוב לחלץ לכבוש שערים. לאט לאט אגיע לכושר השיא שלי".

הסטורי של קיליאן אמבפה | צילום מסך: אינסטגרם

די מריה: "הבישול שלי? התמסרתי עם קולין דגבה שעשה תנועה טובה. בהמשך חיסלתי שני שחקנים ברחבה וראיתי את מאורו לבד מול השער. רציתי לעשות את הראבונה וכפי שאני תמיד אומר זה יוצא לי יותר טוב ברגל ימין, לכן החלטתי לעשות זאת. אני שמח שזה הפך לבישול וזה הכי חשוב. רצינו לנצח בתוצאה גבוהה, בחודש האחרון היו משחקים כל שלושה ימים וככה קשה להיות במאת האחוזים. לפעמים הובלנו 0:1 והתעייפנו. צריך לחשוב גם על המשחקים הבאים".

בתוך כך, נשיא המועדון נאסר אל חלאיפי, מונה לראש ארגון המועדונים האירופיים (ECA) על חשבונו של אנדראה אניילי שהתפטר מיוזמתו לאחר מה שקרה עם הסופרליג. "זה כבוד רב ואני אסיר תודה על כך, מברך את עמיתי", אמר. אל חלאיפי כזכור היה מהנשיאים הבודדים בקרב קבוצות העל באירופה שהתנגד לסופרליג. "המנהיגות, השלמות והלכידות של הארגון מעולם לא היו נחוצים יותר מאשר ברגע המכריע הזה של הכדורגל, אביר את כל המחויבות שיש לי ואבקש לחזק את הגוף הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי