ניימאר חתם עד 2025: "רוצה להגשים את החלום ולזכות בליגת האלופות"

ניימאר | Aurelien Meunier - PSG/PSG via Getty Images

הדיווחים בכלי התקשורת בצרפת התבררו כנכונים. השחקן היקר בהיסטוריה שם קץ לשמועות על חזרה לקאמפ נואו והאריך את חוזהו: "השתנה הרבה בתקופה שלי כאן, המועדון התפתח ואנחנו בדרך הנכונה". ומה עם אמבפה?

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

ארבעה ימים בלבד לאחר שהודחה מליגת האלופות, פריז סן ז'רמן נושמת לרווחה – בדומה לדיווחים שהיו בשעות הלילה ב"לאקים", עיתון הספורט הגדול בצרפת – ניימאר האריך את חוזהו באלופת צרפת עד 2025. בכך הברזילאי הביא לסיום הספקולציות הבלתי פוסקות על חזרה אפשרית שלו לברצלונה ויבטיח את הישארותו במועדון שאליו הגיע ב-2017 כשחקן היקר בעולם.

"אני שמח וגאה להיות חלק מההיסטוריה של המועדון", סיפר ניימאר לאתר הרשמי. "אני שמח להישאר כאן שנים רבות, להשתתף בפרויקט ולזכות בתארים, להגשים את החלום הגדול שלנו לזכות בליגת האלופות". עוד הוסיף: "הסיבה הראשונה להחלטה שלי? אני פשוט מאושר. יצרתי זיקה למועדון, העבודה שאנחנו עושיםב יום יום. השחקנים שנמצאים כאן ומאמן שבוודאי עוזר לנו".

השינוי שעבר מאז הגעתו: "בארבע שנים הרבה השתנה, למדתי, קרו דברים שלא היו צריכים לקרות. היו קרבות, היו רגעים עצובים, אבל ההתפתחות של המועדון הייתה גדולה. אני חושב שהשתפרתי כבן אדם וכשחקן. המטרה שלי הייתה להציב את הקבוצה בצמרת, אנחנו מתקרבים וצוברים עוד ניסיון, כדי לדעת איך לנצח בליגת האלופות. אנחנו בדרך הנכונה ומתקרבים".

לסיום אמר ניימאר: "זו גאווה להיות חלק מקבוצה של ברזילאים שעשו כאן היסטוריה, תמיד צריך לכבד אותם. מקווה שאוכל לכתוב גם את השם שלי. אני מקווה שהמגפה תסתיים בקרוב, שהאוהדים ישובו למגרש כדי לתומך בנו ולעודד אותנו". ניימאר שסבל מלא מעט פציעות מאז שהגיע, כבש 85 שערים ב-112 משחקים. הוא הגיע עם הקבוצה לגמר ליגת האלופות אשתקד וזכה איתה בשלוש אליפויות בין היתר. העונה נראה כי האליפות חומק לפ.ס.ז' אחרי שליל ניצחה אתמול והגדילה את הפער לארבע נקודות.

מרקיניוס חוגג עם ניימאר | Alex Grimm/Getty Images

כאמור, כבר בבוקר בצרפת הבינו שהכיוון חיובי והפעם באמת. "זו הייתה המתנה ארוכה, הספקות היו רבים, אבל הברזילאי בן ה-29 לא יעזוב את הליגה הצרפתית בקיץ הקרוב וימשיך להעניק לאוהדי פריז את העונג לצפות בו מכדרר", נכתב בעיתון הספורט הגדול ביותר בצרפת, שם ציינו כי לרשות ברצלונה לא עמדו המשאבים הכלכליים הדרושים על מנת להשיב אליה את ניימאר, בשל המשבר הפיננסי שלה והנזקים שנגרמו ממגפת הקורונה.

כבר במהלך חודש מרץ פורסם כי הכוכב הגיע להבנות עם פריז סן ז'רמן על המשך דרכו, אולם החברות הטובה שלו עם ליאו מסי והדיווחים על כך שהארגנטינאי ימשיך בשורות הבלאוגרנה, היוו בסיס לטענות מצד כלי תקשורת ברחבי אירופה על כך שניימאר מעכב את חידוש חוזהו ושוקל לחזור לקטלוניה, אבל ב"ל'אקיפ" הבהירו כי הברזילאי כבר השאיר את אותן מחשבות מאחוריו.

לאחרונה ניימאר התבטא בנושא ולאחר הניצחון על באיירן מינכן הצהיר כי "אין שאלה בכלל" בכל הנוגע לחידוש החוזה שלו, שכן הוא "מרגיש בבית" בפריז סן ז'רמן. כעת מסתמן כי ההודעה הרשמית תצא בשעות הקרובות, דווקא אחרי שההפסד למנצ'סטר סיטי בחצי גמר האלופות איימה לפרק את סוללת הכוכבים בקבוצה מעיר האורות.

הפריזאים עדיין צפויים לנסות ולצרף את ליאו מסי בחלון ההעברות הקרוב, אך מי שעתידו בקבוצה עדיין לא ברור הוא קיליאן אמבפה. שותפו של ניימאר להתקפה עוד לא החליט האם לחדש את חוזהו, שיסתיים בקיץ 2022, והברזילאי יקווה שקבוצתו תדע לשמור על הנכס כדי להישאר תחרותית בזירה הבינלאומית. ב"ל'אקיפ" התייחסו גם לחלוץ הצרפתי וציינו כי בניגוד לתמונת המצב עם ניימאר, בכל הנוגע למשא ומתן עם אמבפה הדברים לא ברורים בשלב זה וישנו ספק גדול בנוגע להמשכיות שלו בפ.ס.ז'.

ניימאר. הכריע את עתידו | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי