1:4 לליון על לוריין, נאנט הביסה את בורדו ויכולה להישאר בליגה

שחקני ליון חוגגים | JEAN-PHILIPPE KSIAZEK/AFP via Getty Images

הקבוצה של גרסיה עדיין מחזיקה בסיכוי מתמטי בלבד לאליפות ורשמה ניצחון על קבוצת התחתית בזכות שערים של אאואר, פאקטה וצמד של ברונו. המדורגת 18 בטבלה צימקה את הפער לנקודה וסיבכה את כל קבוצות התחתית

(גודל טקסט)

לצד הבריחה הזמנית של ליל בפסגת הטבלה והחדשות הענקיות בדמות הארכת החוזה של ניימאר בפריז סן ז'רמן, המחזור ה-36 בליגה הצרפתית נמשך היום (שבת) עם שני משחקים, כאשר בראשון נאנט הביסה 0:3 את בורדו. מיד לאחר מכן, ליון רשמה 1:4 על לוריין מהתחתית ועקפה את מונאקו בטבלה.

ליון – לוריין 1:4

מאבק האליפות של ליון כמעט הסתיים לגמרי בהפסד למוליכה ליל, אך הקבוצה של רודי גרסיה עדיין מחזיקה בסיכוי קלוש לזכייה בתואר. הערב היא אירחה את לוריין, שרק רוצה לברוח כמה שיותר מהקו האדום. בתום מחצית ראשונה מאופסת, השערים במשח נפלו במחצית השנייה, כאשר חוסאם אאואר היה הראש לכבוש בדקה ה-53 מבישול ראיין שרקי הצעיר, ומיד לאחר מכן לוקאס פאקטה הכפיל.

בדקה ה-71 ברונו גימראייש הבקיע את השלישי בכדור עונשין מ-11 מטרים, ולאחר מכן גם השלים צמד במשחק. תומאס מונקונדואיט הספיק לצמק את התוצאה בדקה ה-83, אך קבוצתו לא הצליחה מעבר לזה ורשמה הפסד נוסף.

חגיגה גדולה של ליון | JEAN-PHILIPPE KSIAZEK/AFP via Getty Images

נאנט – בורדו 0:3

הצהובים-ירוקים ממשיכים בניסיון הנמרץ להבטיח הישארות בליגה, כאשר למרות שלוש הנקודות שהשיגו היום הם עדיין במקום ה-18 שמוליך למשחקי המבחן, אך הפער מלוריין ומשטרסבורג שמדורגות מעליהם הצטמק לנקודה בלבד, לפחות באופן זמני. מן העבר השני, בורדו הסתבכה בתחתית ובמאזנה רק שתי נקודות יותר מנאנט. קאליפה קוליבאלי העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-19, אימראן לוזה הכפיל בפנדל מוצלח בדקה ה-51 ורנדאל קולו הוסיף את השלישי בדקה ה-70.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי