מה שנותר לה? פ.ס.ז' העפילה לגמר הגביע לאחר 5:6 דרמטי בפנדלים

אמבפה הבקיע צמד נהדר, אך מונפלייה חזרה בשני המקרים וכפתה 2:2 בתום 90 הדקות. בפנדלים, קן דייק בבעיטה המכריעה וקירב את פוצ'טינו משחק מהתואר. היריבה בגמר: מונאקו או רומלי ואלייר מהליגה הרביעית

(גודל טקסט)

לאחר שסיימה בתיקו מאכזב בליגה בתחילת השבוע וגם הודחה מחצי גמר ליגת האלופות, נדמה כי לפריז סן ז'רמן נותר תואר אחד בלבד להיאבק עליו העונה: הגביע הצרפתי. חבורתו של מאוריסיו פוצ'טינו יצאה הערב (רביעי) למונפלייה ויצאה מדרום צרפת עם 5:6 בפנדלים (2:2 בתום הזמן החוקי) במסגרת חצי גמר המפעל, שקירב אותה מרחק ניצחון בודד מהתואר.

זה התחיל כבר בדקה ה-10, כאשר אידריסה גיי שלח כדור עומק נהדר לקיליאן אמבפה, שנותר לבדו מול השער ולא התבלבל כשירה את הכדור לרשת הגבוהה וקבע 0:1 לאלופת צרפת. למרות זאת, ממש על סף הירידה למחצית קיבלנו תפנית בעלילה, עם מבצע אישי נהדר של גאייטן לאבורד, שאיזן ל-1:1 בדקה ה-45.

למזלו של פוצ'טינו, יש לו את אמבפה. הכוכב הצעיר השלים צמד בדקה ה-50 לאחר שהכניע את שוער המארחת והחזיר את היתרון לפריזאים. למרות זאת, מונפלייה לא ויתרה. בדקה ה-83, דקה אחת בלבד לאחר שאמבפה הוחלף וירד לספסל, היא השוותה בפעם השנייה במשחק לאחר שאנדי דלורט האירי כבש בתום מתפרצת קטלנית.

שחקני פ.ס.ז', שחקני מונפלייה | PASCAL GUYOT/AFP via Getty Images

בגביע הצרפתי אין הארכה, כך ששתי הקבוצות ניגשו לבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה. לאחר 10 בעיטות מוצלחות של שני הצדדים, סולומון סאמביה ממונפלייה ניגש לבעוט אך שלח את הבעיטה מעל המשקוף. מויסה קן נעץ את הכדור ברשת ושיחרר אנחת רווחה עצומה אצל אלופת צרפת. כעת, פוצ'טינו מעפיל למשחק הגמר שייערך ב-19 במאי, בדיוק בעוד שבוע מהיום. היריבה: המנצחת בין מונאקו לסנסציה מהליגה הרביעית (!) רומלי ואלייר (חמישי ב-22:10, שידור ישיר בספורט3).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי