מונאקו עלתה לגמר הגביע הצרפתי ותפגוש את פ.ס.ז'

הקבוצה מהנסיכות נקלעה לפיגור מוקדם, אך מופע של פברגאס עם שער ושני בישולים העניקו לאורחת 1:5 על רומלי ואלייר מהליגה הרביעית. בשבוע הבא: קרב על התואר מול אמבפה וחבריו

קבוצות: מונאקו
(גודל טקסט)

לאחר שפריז סן ז'רמן העפילה אמש לגמר לאחר ניצחון דרמטי בפנדלים על מונפלייה, הערב (חמישי) קיבלנו את העולה השנייה לגמר הגביע הצרפתי כשרומלי ואלייר מהליגה הרביעית אירחה את מונאקו מצמרת הליגה הראשונה וחטפה ממנה 5:1 מהדהד, אך מובן לאור פערי הרמות.

זה התחיל בדקה ה-20, כשהמארחת הדהימה את הקבוצה מהנסיכות עם שער של אלכסיס פג'ו. התגובה של מונאקו הגיעה שבע דקות מאוחר יותר: הגבהה לעבר הרחבה נגמרה בשער עצמי אומלל של ארתור בוזון, שהכניע את שוערו ואיזן ל-1:1.

המהפך הושלם כעבור חמש דקות נוספות, כאשר אורליין צ'וואמני הצעיר ניצל בישול של ססק פברגאס וקבע 1:2 לאורחת. וויסאם בן ידר התכבד בשער השלישי (55) לאחר בישול נוסף של הקשר הספרדי, לא לפני שפברגאס כבש בעצמו בדקה ה-78 והשלים משחק נהדר עבורו. את תוצאת המשחק חתם אלכסנדר גולובין עם החמישי של קבוצתו בדקה ה-82.

ססק פברגאס | VALERY HACHE/AFP via Getty Images

כעת, מונאקו תיאבק על התואר ביום רביעי הקרוב כאשר היריבה בגמר תהיה פ.ס.ז' יחד עם האקס קיליאן אמבפה. מכיוון ששתי הקבוצות כנראה לא יזכו בתואר האליפות, צפוי לנו קרב מרתק בסטאד דה פראנס על התואר השני בחשיבותו בצרפת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי