משחק הכיסאות: פוצ'טינו יגיע לריאל ויפנה את המקום לקונטה בפ.ס.ז'?

אנטוניו קונטה, מאוריסיו פוצ'טינו | Shaun Botterill/Getty Images

הארגנטינאי עשוי לעזוב את הקבוצה הצרפתית לטובת הבלאנקוס, מה שיסלול את דרכו של האיטלקי לפריז. המאמן שעזב את אינטר מועמד גם הוא בעצמו לריאל, ראול יישאר בקבוצת המילואים

(גודל טקסט)

טרפת כזו בשוק המאמנים באירופה אנחנו לא זוכרים הרבה זמן. אתמול (חמישי) זינדין זידאן הודיע רשמית כי הוא עוזב את ריאל מדריד. מי שהיה המועמד המוביל להחליף את הצרפתי בבלאנקוס והפייבוריט של פלורנטינו פרס היה מסימיליאנו אלגרי, שסגר ביובנטוס. הוא יחתום בקרוב, מה שיביא לפיטוריו של אנדראה פירלו מהגברת הזקנה.

אלגרי, אגב, היה מועמד גם לאינטר, שלמרות שזכתה באליפות ראשונה אחרי יותר מעשור העונה – החליטה להיפרד מאנטוניו קונטה בגלל שזה סירב לקיצוצים ומכירת שחקנים. אתמול, אגב, אינטר הגיעה לסיכום עם מאמן חדש גם היא – סימונה אינזאגי, שהדריך בעונות האחרונות את לאציו ורשם עונות מצוינות.

אז אחרי שיובנטוס ואינטר מצאו את המאמן הבא שלהן, ריאל מחפשת את שלה, כמו גם טוטנהאם, שפיטרה את ז'וזה מוריניו לפני קצת יותר מחודש ועדיין מחפשת את מי שידריך אותה בעונה הבאה. אתמול דווח כי התרנגולים נמצאים בשיחות מתקדמות עם האקס, מאוריסיו פוצ'טינו, שמאמן את פריז סן ז'רמן ולא הצליח לזכות עמה באליפות.

זינדין זידאן, מסימיליאנו אלגרי | Etsuo Hara/Getty Images

פוצ'טינו הארגנטינאי מועמד גם לריאל מדריד, ואם הוא יעזוב את הקבוצה מבירת צרפת – זה יכניס גם את פ.ס.ז' ל"משחק הכיסאות" של המאמנים. במצב שפוצ'טינו יעזוב, קונטה יהיה המועמד המוביל להגיע לקבוצה בה משחקים, בינתיים, קיליאן אמבפה וניימאר.

יש דיווחים שהולכים וגדלים על כך שקונטה הפך למועמד מוביל לריאל, והיא הקבוצה המועדפת עליו מבין כל האופציות. הוא הוזכר גם כמועמד להגיע לטוטנהאם. על פי "ספורט איטליה", הבלאנקוס כבר שוחחו עם המאמן האיטלקי. אגב, קונטה לא יוכל לאמן באיטליה בעונה הקרובה, זאת על פי הסכם השחרור שחתם עליו מול אינטר.

אז מה שקורה הוא בעצם שפוצ'טינו וקונטה מועמדים לריאל מדריד ולטוטנהאם. אם המאמן הארגנטינאי יעזוב את פ.ס.ז', היא עשויה לפנות לזידאן, וקונטה, כאמור יהיה מועמד מוביל גם אליה במקרה כזה. אגב, גם צ'אבי אלונסו שמאמן את המילואים של ריאל סוסיאדד מועמד, לעומת זאת ראול הודיע כי הוא מתכוון להישאר בקסטיליה.

חלוץ העבר של ריאל מדריד שם סוף לשמועות וסיפר בראיון בספרד על כוונתו להמשיך בקבוצה השנייה של הבלאנקוס: "אני מאמן שנתיים בקסטיליה. אשמח לאמן את ריאל מדריד בעתיד, אבל בינתיים אני ממשיך ללמוד ומאושר בקבוצה בה אני נמצא".

ראול | Angel Martinez/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי