המחטף הושלם: ווינאלדום דחה את ברצלונה וחתם בפריז סן ז'רמן

ג'ורג'יניו ווינאלדום | פריז סן ז'רמן, האתר הרשמי

הקשר ההולנדי הצטרף לסגנית אלופת צרפת בחוזה עד 2024, לאחר שכבר סיכם את תנאיו במועדון הקטלוני. "לחתום בפרז סן ז'רמן זה אתגר חדש עבורי, אני מצטרף לאחד הסגלים הטובים ביותר באירופה", אמר לאחר החתימה

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

לאחר שסיים את חוזהו בליברפול והפך לשחקן חופשי, ג'ורג'יניו ווינאלדום, שהיה מבוקש בברצלונה בשנה האחרונה, סיכם את תנאיו בקבוצה של רונאלד קומאן שהדריך אותו בנבחרת הולנד בעבר. אלא שבשבוע האחרון נכנסה לתמונה פריז סן ז'רמן, ששכנעה את הקשר בן ה-30 לוותר על הצעת הבלאוגרנה כשווינאלדום כבר היה סגור במועדון מקטלוניה ועל פי דיווחים נותר לו רק להגיע לבדיקות רפואיות ולחתום. היום (חמישי) הצרפתים השלימו את המחטף הגדול של הקיץ עד כה, כשהודיעו רשמית על החתמתו של ווינאלדום עד 2024.

על פי כלי התקשורת באירופה, ההולנדי קיבל מפ.ס.ז' הצעה כספית שגבוהה יותר מפי שניים לעומת זו שהגישה לו ברצלונה, כאשר שכרו בעיר האורות יעמוד על כ-9.5 מיליון יורו. ברגע שבארסה סירבה להעלות את הצעתה, ווינאלדום חזר בו מההסכם אליו הגיע עם הקטלונים לפני כשבועיים וביצע פניית פרסה, בדרך לפריז.

"לחתום בפרז סן ז'רמן זה אתגר חדש עבורי, אני מצטרף לאחד הסגלים הטובים ביותר באירופה ומתכוון להביא את כל התשוקה והמחויבות שלי לפרויקט השאפתני הזה", אמר ווינאלדום לאחר החתימה. "פריז סן ז'רמן הוכיחה כמה היא טובה בשנים האחרונות ואני משוכנע שביחד, עם האוהדים שלנו, נוכל להגיע אפילו רחוק יותר וגבוה יותר".

השחקן שנולד ברוטרדאם והתפתח במחלקת הנוער של ספרטה המקומית, ערך 289 בסך הכל בליגה ההולנדית, שהתחלקו בין פיינורד לפ.ס.וו איינדהובן, שעמה זכה באליפות בעונת 2014/15. את ארצו הוא עזב לראשונה לטובת ניוקאסל, ולאחר עונה אחת במדי ה"מגפייז" הוא הצטרף לליברפול, בה שיחק בחמש העונות האחרונות וזכה בליגת האלופות ב-2019, כמו גם באליפות אנגליה אשתקד, שהייתה הראשונה של האדומים אחרי 30 שנה.

ווינאלדום נחשב גם לבורג מרכזי בנבחרת הולנד, אותה ייצג ביורו 2020 אשר ייצא לדרכו מחר. בסך הכל, הוא ערך 75 הופעות במדי האורנג' ומבין השחקנים הפעילים בה, הוא הכובש השני הכי פורה אחרי ממפיס דפאי, עם 22 שערים. בחודש נובמבר האחרון הוא אף מונה לקפטן הנבחרת של פרנק דה בור, במקומו של וירג'יל ואן דייק הפצוע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי