פערים בין ראמוס לפ.ס.ז', מה קורה עם רונאלדו?

כריסטיאנו רונאלדו | Marco Canoniero/LightRocket via Getty Images

בצרפת נטען כי הבלם דורש חוזה לשנתיים בעוד הצרפתים הציעו הסכם לשנה אחת בלבד. הפורטוגלי לא יאריך את חוזהו וביובה מחכים להחלטה האם יעזוב כבר הקיץ. וגם: חלוץ חדש ללסטר, פיורנטינה מצאה מחליף לגאטוסו

(גודל טקסט)

רשמי

* לאחר שמעוות מוקדמות על חתימה, טוטנהאם הודיעה רשמית על מינויו של נונו אספיריטו סנטו למאמן הקבוצה. לחצו לידיעה נפרדת.

* רפא בניטס מונה באופן רשמי למאמן אברטון. הספרדי, שאימן בעבר את ליברפול, חתם לשלוש שנים אצל היריבה העירונית. לחצו לידיעה הנפרדת.

* חיזוק משמעותי לשועלים: לסטר סיטי הודיעה על צירופו של החלוץ פטסון דאקה, שמגיע מרד בול זצבורג האוסטרית בחוזה לחמש שנים. הזמבי בן ה-22 להט העונה בליגה המקומית עם 27 שערי ליגה ב-28 משחקים. הרכש החדש אמר לאחר החתימה: "עקבתי אחרי לסטר מאז שהם זכו באליפות. זה מרגיש כמו המקום המושלם עבורי כי זו קבוצה שנאבקת על תארים. אני יודע שלא היה פשוט, אך אני מרגיש מוכן כדי להתמודד עם האתגר החדש".

* אחרי שג'נארו גאטוסו עזב את פיורנטינה 23 ימים בלבד אחרי שמונה לתפקיד, הסגולים מצאו מחליף. וינצ'נזו איטליאנו, שאימן בשנתיים האחרונות את ספציה, במהלכן הוביל אותה לסרייה א' והשאיר אותה בליגה הבכירה, חתם לשנתיים אצל המועדון מפירנצה.

וינצ'נזו איטליאנו | Gabriele Maltinti/Getty Images

* הקשר סרחיו גומס, שנרכש מברצלונה על ידי דורטמונד ב-2018 והושאל בשנתיים האחרונות להואסקה, עוזב את הצהובים שחורים סופית ועובר לאנדרלכט, כמובן קבוצתו החדשה של ליאור רפאלוב בבלגיה. למעשה, רפאלוב בן ה-35 וגומס בן ה-20 משחקים בעמדות זהות – בעיקר מאחורי החלוץ או באחד האגפים.

* פארמה, שירדה לליגה השנייה באיטליה, צירפה את פרנקו ואסקס, קשרה של סביליה, שמגיע בהעברה חופשית וחתם לשנתיים בקבוצה. הקשר בן ה-32 מיעט לשחק במדי האנדלוסים ונפרד אחרי שש שנים.

שמועות

* ליאו מסי יהיה שחקן חופשי החל מחצות שכן המשא ומתן עם ברצלונה על חוזה חדש עדיין לא הגיע לכדי חתימה – לחצו כאן לידיעה המלאה.

* לפי ה"בילד" בגרמניה, מעברו של ג'יידון סאנצ'ו למנצ'סטר יונייטד נסגר. לחצו לידיעה נפרדת.

* סרחיו ראמוס ופריז סן ז'רמן מתקרבים אך עדיין יש מחלוקת בין הצדדים. בצרפת דווח כי הקפטן שעזב את ריאל מדריד נמצא באותו מצב – הצרפתים הציעו לו חוזה לעונה אחת ואילו ראמוס עומד איתן ודורש לשנתיים, בעוד לגבי השכר ישנה הסכמה. לפי "לאקיפ", נטען כי ייתכן וראמוס יחתום לחוזה לעונה אחת עם אופציה לשנה נוספת. נטען כי לאונרדו, המנהל המקצועי, רוצה את ראמוס אך לא הבטיח לו מקום בהרכב.

* מה קורה עם כריסטיאנו רונאלדו? לפי העיתונאי פבריציו רומאנו, הפורטוגלי שהודח בשמינית גמר היורו ביום ראשון – לא מנהל משא ומתן על הארכת חוזהו שמסתיים בשנה הבאה וביובנטוס מחכים להחלטתו האם יישאר לעונה נוספת. לפי "דיילי מירור". בימים הקרובים תיערך פגישה בין סוכנו חורחה מנדש לבין נציגים של האיטלקים.

* לפי "בילד", לייפציג קרובה להחתים את אנדרה סילבה, חלוצה של איינטרכט פרנקפורט שרשם עונה גדולה עם 28 שערים ב-32 הופעות. לפי הדיווח העסקה כמעט הושלמה. החלוץ צפוי להרוויח ארבעה מיליון יורו לעונה ופרנקפורט תקבל 23 מיליון יורו.

אנדרה סילבה חוגג | DANIEL ROLAND/POOL/AFP via Getty Images

* מנצ'סטר יונייטד עוקבת אחרי מצבו של לאון גורצקה בבאיירן מינכן, כך לפי "בילד". הקשר הגרמני מסיים את חוזהו בבוואריה בתום העונה הבאה ובינתיים הצדדים לא הגיעו לסיכום על חוזה חדש. אולה גונאר סולשיאר רוצה לחזק את הקישור ומעוניין בגורצקה.

* ז'וזה מוריניו, מאמן רומא, רוצה את אדינסון קבאני, חלוצה של האקסית מנצ'סטר יונייטד, כך נטען ב"דיילי סטאר". עוד נכתב כי "יש הסכם שכביכול קיים". נזכיר כי בחודש שעבר החלוץ שכבש 17 שערים ב-39 הופעות בעונה שעברה –  האריך את חוזהו.

* מגן שמאלי חדש בדרך לארסנל: פבריציו רומאנו מדווח כי נסגרה העסקה שתעביר את נונו טבארס מבנפיקה לתותחנים עבור שמונה מיליון יורו בנוסף לבונוסים. העניין בפורטוגלי בן ה-21 החל כששתי הקבוצות דנו באפשרות שמתאו גנדוזי, שהושאל בעונה החולפת להרטה ברלין, יעשה את דרכו לפורטוגל. עם זאת, רומאנו טוען כי הקשר הצרפתי מעוניין לשוב למולדתו ולחתום במארסיי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי