"העתיד פתוח ואולי נראה את מסי משחק שוב עם ניימאר"

רגע לפני שפ.ס.ז' מגיעה למשחק הסופרקאפ, אביו של ניימאר מאשר לספורט1 שהשחקן לא יגיע לבלומפילד ויחבור לקבוצה רק ב-6 באוגוסט. ומה לגבי העתיד? "הבן שלי מרוכז בעונה הקרובה, אחר כך נראה"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

אלופת צרפת ליל תתמודד ביום ראשון הקרוב ב-21:00 עם מחזיקת הגביע פריז סן ז'רמן באצטדיון בלומפילד, במסגרת הסופרקאפ הצרפתי. המשחק יועבר בשידור ישיר ב-140 מדינות ברחבי העולם.

מי שלא יגיע עם פריז הוא ניימאר. הכוכב הברזילאי זכה למנוחה עד ה-2 באוגוסט בעקבות הגעת ברזיל לגמר הקופה אמריקה ולא יטוס לישראל. אביו  ניימאר סנטוס אישר זאת אתמול ואמר לספורט1: "היינו רוצים לבוא, אני אישית לא מכיר הרבה מישראל, אבל רק ב-6 באוגוסט נגיע לצרפת".

ניימאר ואביו סיימו לאחרונה מאבקים מתישים בבית המשפט, כשברצלונה הודיעה כי הסכסוך המשפטי מול השחקן הסתיים "בידידות". ניימאר סנטוס התייחס לנושא: "הבן שלי מרוכז בפריז סן ז'רמן לפחות בעונה הקרובה ואחר כך נראה. העתיד פתוח ואולי נראה אותו משחק שוב עם מסי".

בינתיים, גולשת הסקייטבורד בת ה-13 ראיסה לאל זכתה במדליית הכסף בטוקיו והפכה למדליסטית הצעירה ביותר מאז 1936. כחלק מהתמיכה בנערה צילם את עצמו ניימאר על סקייטבורד, מה שהדאיג מאוד את אנשי סן ז'רמן, שנחרדו מסכנת פציעה אפשרית שלו.

ניימאר
ניימאר | Aurelien Meunier – PSG / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי