זה מתקרב: מסי יחתום בפ.ס.ז' לשלוש שנים וירוויח 40 מיליון יורו לעונה

ליאו מסי |

בצרפת פורסמו פרטי החוזה המסתמן של הכוכב: השנה השלישית תהיה אופציונלית. השיחה עם פוצ'טינו ששכנעה אותו, המספר שהוא צפוי ללבוש והודעות הפרידה המרגשות מצד שחקני בארסה בעבר ובהווה, לרבות פיקה

(גודל טקסט)

החתימה של ליאו מסי בפריז סן ז'רמן מתקרבת בצעדי ענק. הערב (שישי) העורך הראשי של "RMC" דיווח כי "מסי בחר בפ.ס.ז'" ואביו להיפגש עם נציגי המועדון מעיר האורות בשעות הקרובות, ובהמשך פורסם ב"ל'אקיפ" כיצד צפוי להיראות החוזה של הארגנטינאי.

על פי עיתון הספורט הגדול בצרפת, סגנית אלופת צרפת תציע למסי חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת, כאשר שכרו של הכוכב יעמוד על 40 מיליון יורו בשנה. עוד נכתב כי כולם בפריז סן ז'רמן, מההנהלה, דרך מחלקת התקשורת ועד מחלקת השיווק, נכנסו ל"עמדות קרב" לקראת ההצטרפות של הסופרסטאר. בנוסף, ב"ל'אקיפ" צוין כי מסי בחר בפריז סן ז'רמן בעקבות שיחה עם המאמן מאוריסיו פוצ'טינו ובעידוד של חבריו הטובים ניימאר, אנחל די מריה וליאנדרו פארדס.

בינתיים, ב"טלפוט" דווח שניימאר הבהיר למסי שהוא מוכן לוותר על החולצה מספר 10 לטובתו, אלא שהפרעוש צפוי לסרב להצעה בנימוס ומתכנן לבחור במספר 19, שהופיע על גבו מהרגע שנרשם רשמית בסגל הקבוצה הבוגרת של ברצלונה.

חבריו של מסי בברצלונה כבר השלימו עם עזיבתו ורבים מהם העלו פוסטים לרשתות החברתיות כדי להקדיש מילות פרידה לגדול שחקני הבלאוגרנה בכל הזמנים. סרחיו בוסקטס, פיליפה קוטיניו, אנסו פאטי, סרג'י רוברטו וגם שחקני עבר של בארסה, כמו צ'אבי, קרלס פויול ופדרו, כולם העבירו מסרים מרגשים לפרעוש, ואולי המרגש מכולם הגיע מכיוונו של ג'רארד פיקה.

"אחרי 20 שנה במועדון, אתה לא תלבש יותר את המדים של ברצלונה", כתב פיקה. "לפעמים המציאות קשה. נפגשנו בשנת 2000, היית בן 13 עם כל הקריירה לפניך ואיזו קריירה לעזאזל. אם היינו מדמיינים אותה בזמנו לא היינו יכולים לעשות את זה יותר טוב, זה טירוף. בעונה הראשונה שלי אחרי שחזרתי לברצלונה זכינו בטרבל והפכת לשחקן הטוב בכל הזמנים. מרוסאריו ועד לגעת בשמיים של רומא, שם החלה האגדה. כל מה שבא אחר כך הוא היסטוריה ואיזה כיף היה לנו בדרך. אתה הולך ואני יודע שיום אחד תחזור. יש עוד חשבונות לסגור. תיהנה בכל מקום שבו לא תהיה ותמשיך לנצח כפי שרק אתה יודע. אתגעגע אליך, אוהב אותך ליאו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי