נחשף החוב של ברצלונה לליאו מסי, שהבכורה שלו בפ.ס.ז' תידחה

ניימאר ומסי | BERTRAND GUAY/AFP via Getty Images

"הפרעוש" ערך אימון נוסף עם פריז סן ז'רמן וספק גדול אם יערוך את הופעת הבכורה שלו נגד שטרסבורג בשבת ב-22:00, אבל בינתיים ב"ספורט" הקטלוני חשפו כי הבלאוגרנה חייבת לו 52 מיליון יורו

(גודל טקסט)

ליאו מסי כבר הפך לחלק מההיסטוריה של ברצלונה אחרי החתימה הנוצצת השבוע בפריז סן ז'רמן, אבל מתברר שהוא עוד עשוי להגיע לקטלוניה בקרוב ולא מן הנמנע אף שייקלע לעימות מול המועדון אליו השתייך ב-21 השנים האחרונות. לפי דיווח היום (שישי) בעיתון הקטלוני "ספורט", ברצלונה חייבת למסי 52 מיליון יורו ובימים אלו עורכי דינם נמצאים בשיחות עם ברצלונה בניסיון להגיע להסדר.

זה לא סוד שברצלונה נמצאת בקשיים כלכליים ועליה לחתוך כ-150 מיליון יורו מהוצאותיה, אולם חוב סדר גודל כזה לשחקן אינו דבר של מה בכך. יתרה מכך, החוב עומד על 52 מיליון יורו "בלבד" וזאת לאחר שליאו מסי הסכים לקצץ בשכרו לאחר התפרצות נגיף קורונה, אחרת החוב אליו ולמעשה כלחובות המועדון, היו גדלים בצורה ניכרת. יש גם לציין שברצלונה סיכמה מראש עם השחקנים על דחיית תשלומי השכר והיא נדרשת לשלם את הכסף במהלך 2021 ו-2022. כפי שפורסם מוקדם יותר היום, ברצלונה גם מתקשה בשל אותם חובות להעביר את חוזיהם של שחקני הרכש והם עלולים שלא להיכלל בסגל הקבוצה בפתיחת העונה ביום ראשון נגד ריאל סוסיאדד.

בינתיים, מסי ערך היום את האימון השני שלו בפריז סן ז'רמן ומחר תיערך לו קבלת פנים חגיגית והוא יוצג רשמית בפארק דה פראנס לפני שקבוצתו החדשה תפגוש את שטרסבורג (שבת, 22:00). מסי לא אמור להיכלל בסגל למשחק, אלא רק לעלות לכר הדשא לפני המפגש כחלק מהצגת כל שחקני הרכש והוא ביניהם.

ליאו מסי באימון פריז סן ז'רמן | BERTRAND GUAY/AFP via Getty Images
ליאו מסי וקיליאן אמבפה | BERTRAND GUAY/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי