ניימאר בעט פנדל עלוב, פריז סן ז'רמן הובכה על ידי נאנט

play
שחקני פריז סן ז'רמן מאוכזבים | רויטרס
תקציר: כל שערי השבת מהליגה האנגלית, המחזור ה-26 (20 בפברואר) 03:55

אחרי הניצחון הדרמטי על ריאל מדריד, המוליכה בצרפת ספגה שלושה שערים כבר במחצית הראשונה והפסידה 3:1. הברזילאי חזר להרכב וכבש מבישול של מסי, אבל ירצה לשכוח את הבעיטה מ-11 מטר במחצית השנייה. לאנס וליון נפרדו ב-1:1

(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן רצתה לרדת אל הקרקע אחרי הניצחון על ריאל מדריד בתוספת הזמן בשמינית גמר ליגת האלופות, אבל הערב (שבת) הובכה אצל נאנט במסגרת המחזור ה-25 בליגה הצרפתית כשנכנעה 3:1, במשחק בו ספגה שלושה שערים במחצית הראשונה. עוד קודם לכן נפרדו לאנס וליון ב-1:1, ובשישי ליל סיימה ב-0:0 מול מץ.

שחקני פריז סן ז'רמן, ניימאר, ליאונל מסי
עוד מבוכה לחבורה של פוצ'טינו. ניימאר ומסי | GettyImages, Sebastien SALOM-GOMIS

נאנט – פריז סן ז'רמן 3:1

בימים שחלפו מאז ה-0:1 על ריאל מדריד בליגת האלופות, בעיר האורות עסקו בעיקר במחמאות לאיש שהכריע את המשחק, קיליאן אמבפה, אך גם בליאונל מסי, שהחטיא פנדל במחצית השנייה. הערב שוב הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו הציגה יכולת מאוכזבת, אחד מכוכביה בעט פנדל רשלני והיא הובכה ובגדול ב-3:1 לנאנט, המדורגת חמישית בטבלה, דווקא במשחק הראשון אחרי כשלושה חודשים בו ניימאר, מסי ואמבפה משתפים פעולה יחד בהתקפה.

במשחק הקודם מול נאנט הבקיע מסי את שערו הראשון בצרפת, אבל המארחת נמצאת בתקופה טובה, ניצחה ארבעה מחמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות וסיפקה לא מעט הוכחות לכך שהיא יכולה להיאבק על אחד הכרטיסים לאירופה. ועם זאת, ספק אם מישהו חשב שהיא תרד למחצית ב-0:3.

רנדל קולו מואני (4), קוונטין מרלין (16) ולודוביק בלאס בפנדל (45+5) היממו את האורחים מעיר האורות, ואמנם מסי בישל לניימאר שתי דקות במחצית השנייה וכבר ניתן היה לדמיין קאמבק הירואי, אבל בדקה ה-59, כשהגיעה ההזדמנות הגדולה ל-3:2, ניימאר בעט מ-11 מטר כדור עלוב שהתגלגל היישר לידיו של השוער. הניסיונות של פוצ'טינו לשנות לא הועילו ופריז סן ז'רמן הפסידה לראשונה אחרי 15 משחקי ליגה רצופים. למזלה, היא ביתרון מבטיח של 13 נקודות בפסגה.

טינו קאדוורה שחקן ליון חוגג שער
שער ראשון העונה בליגה. טינו קאדוורה | אימג'בנק GettyImages, Sylvain Lefevre

לאנס – ליון 1:1

שתי קבוצות שמכוונות לאירופה, חילקו ביניהן את הנקודות בסטאד פליקס בולאר. ג'ונתן קלאוס כבש מרחוק בדקה ה-13 ושער נוסף של לאנס נפסל בגלל נגיעת יד של סקו פופאנה (37) ושש דקות לאחר מכן טינו קאדוורה השווה עם שער הליגה הראשון שלו העונה. ליון עדיין עם נקודה מעל לאנס, אבל לא תישאר במקום החמישי בו היא ניצבת כעת.

משחק נוסף:

ליל – מץ 0:0

משחקי יום ראשון במחזור ה-25:

ניס – אנז'ה (14:00)
לוריין – מונפלייה (16:00)
ריימס – ברסט (16:00)
ראן – טרואה (16:00)
סנט אטיין – שטרסבורג (16:00)
בורדו – מונאקו (18:05)
מארסיי – קלרמון (21:45)