למרות צמד ובישול של אמבפה: שטרסבורג סחטה 3:3 מפ.ס.ז'

play
קיליאן אמבפה, פריז סן ז'רמן | GettyImages, PATRICK HERTZOG/AFP
ניימאר חוגג עם ליאו מסי בחדר ההלבשה את הזכייה של פריז סן ז'רמן באליפות 00:26

החלוץ כיכב ויחד עם שער של חכימי סידר מהפך, אך המארחת השיגה נקודה חשובה במאבק על ליגת האלופות כשהשוותה בתוספת הזמן

(גודל טקסט)

אחרי שהחזירה לעצמה את הכתר וזכתה באליפות העשירית בתולדותיה, פריז סן ז'רמן הוציאה לדרך את המחזור ה-35 בליגה הצרפתית עם 3:3 בחוץ נגד שטרסבורג הערב (שישי). המדורגת שישית שמטה יתרון, אך השיגה נקודה חשובה במאבק להשגת הכרטיס לליגת האלופות.

שחקני פריז סן ז'רמן ליאונל מסי, ניימאר, קיליאן אמבפה, סרחיו ראמוס
אמבפה סידר עוד ניצחון. מסי, ניימאר וראמוס חגגו איתו | GettyImages, SEBASTIEN BOZON/AFP

כבר מהפתיחה ניתן היה לראות שלמארחת יש על מה לשחק בניגוד לקבוצה מבירת צרפת, כאשר קווין גאמיירו העלה את שטרסבורג ליתרון לפני שהושלמו שלוש דקות משחק. עם זאת, בהמשך החל המופע של קיליאן אמבפה, שהזכיר פעם נוספת לפריזאים את גודל האבידה שצפויה להם אם יעזוב לריאל מדריד בקיץ הקרוב, כפי שמסתמן שיקרה.

ניימאר בישל לאמבפה שהבקיע את שער השוויון בדקה ה-28, החלוץ בישל לאשרף חכימי שהשלים מהפך בדקה ה-64 וארבע דקות אחר כך אמבפה כבר השלים צמד שקבע 1:3. שטרסבורג לא ויתרה והצליחה לחזור למשחק עם שער מצמק של האביבו דיאלו בדקה ה-75, כאשר אנתוני קאסי קבע שוויון דרמטי בדקה ה-91.

מאמן פריז סן ז'רמן, מאוריסיו פוצ'טינו
יישאר למרות הכל? פוצ'טינו | אימג'בנק GettyImages, Quality Sport Images

אז אמנם הדיווחים מצביעים על כך שאמבפה יעבור לספרד, אבל המאמן מאוריסיו פוצ'טינו, שהוזכר אף הוא כמי שצפוי לעזוב את פריז סן ז'רמן, אמר אתמול לפני המשחק נגד שטרסבורג: "הסיכוי שאני ואמבפה נישאר? 100%. לגבי אמבפה ככה אני מרגיש, אבל אולי גם כי אני לא יכול לרצות שמשהו אחר יקרה".

בשבוע הבא, במקביל למחזור ה-36, ייערך גמר הגביע הצרפתי בין ניס לנאנט.