לאנס התבססה במקום השני, אז'קסיו הפכה 2:0 ל-2:4 במחצית הראשונה

play
עונה מרשימה. שחקני לאנס חוגגי | GettyImages, GUILLAUME SOUVANT/AFP
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 4.11 05:17

סעיד ומדינה סידרו ללאנס 1:2 באנז'ה, העולה החדשה הבקיעה ארבעה שערים ב-14 דקות נגד שטרסבורג, צמד לבלאילי

קבוצות: לאנס שטרסבורג
(גודל טקסט)

המחזור ה-14 בליגה הצרפתית נשמך הערב (שבת) עם שני משחקים, כאשר במוקד לאנס שהתבססה במקום השני והקטינה זמנית את הפער מפריז סן ז'רמן המוליכה לשתי נקודות בלבד. עוד לפני כן, אז'קסיו הצליחה להפוך פיגור 2:0 ל-2:4 על שטרסבורג עוד במחצית הראשונה.

שחקני לאנס חוגגים
עונה מרשימה. שחקני לאנס חוגגי | GettyImages, GUILLAUME SOUVANT/AFP

אנז'ה – לאנס 2:1

אמנם הפעם לא מדובר בסנסציה גדולה לאור העובדה שמדובר במפגש מול נועלת הטבלה, אך הקבוצה של פרנק הייסה ממשיכה להדהים את צרפת כל הדרך למקום השני. ווסלי סעיד סידר לאורחת יתרון בדקה ה-21, הבלם פקונדו מדינה הכפיל בדקה ה-51 מבישול של חברו לקו ההגנה – קווין דאנסו. מיחה בלאזיץ' צימק בדקה ה-87, אך לאנס החזיקה מעמד בדרך לניצחון שלילי ברציפות. השנייה בטבלה פותחת פער זמני של שש נקודות על פני ראן ולוריין שדולקות אחריה, ההפרש מפ.ס.ז' ירד לשתי נקודות – לפחות עד מחר.

יוסף בלאילי שחקן אז'קסיו חוגג שער
שני פנדלים בפנים, השלישי בחוץ. בלאילי חוגג | אימג'בנק GettyImages, PASCAL POCHARD-CASABIANCA/AFP

אז'קסיו – שטרסבורג 2:4

חמישה הפסדים רצופים ונקודה ביתית אחת היו לקורסיקנים עד ההצגה של יוסף בלאילי הערב. שטרסבורג הובילה 0:2 בזכות כדור חופשי של ז'אן-ריקנר בלגארד בדקה השישית והקפצה יפה של קווין גמיירו בדקה ה-17, אבל אז נכנס לפעולה כוכב נבחרת אלג'יריה. הקשר שעשה צרות בברסט לפני שהתיר את חוזהו והצטרף לאז'קסיו בחודש שעבר, חגג שערי בכורה עם שני פנדלים (33 ו-40) ולפני ההפסקה בישל באומנות לריאד נורי שנגח מקרוב אל הרשת (45+2). בתווך כבש גם מונעים אל אידריסי (35) ולמעשה המהפך הושלם עם רביעייה ב-14 דקות. בלאילי יכול היה להשלים שלושער עם פנדל שלישי, אבל בעט החוצה בדקה ה-63. קלמון וידאל האורח הורחק בדקה ה-79.

המשך משחקי המחזור ביום ראשון:

לוריין – פריז סן ז'רמן
קלרמון – מונפלייה
ניס – ברסט
ריימס – נאנט
טולוז – מונאקו
ליל – ראן
מארסיי – ליון