בקהאם השיק קבוצה במיאמי. מסי: אולי נעשה שיחת טלפון

דייויד בקהאם
דייויד בקהאם | AFP

כוכב העבר יהיה פרט לבעלים גם אחראי הרכש בקבוצת ה-MLS שתחל לפעול ב-2020. הפרעוש בירך אותו ואף רמז על שיתוף פעולה. בקס על סאנצ'ס: "התרגשתי מהמעבר של שחקן בסדר הגודל שלו"

(גודל טקסט)
אחרי ארבע שנות היריון קשה,  לדייויד בקהאם יש סוף סוף קבוצה ב-MLS שתחת לפעול בעוד שנתיים ב-2020. כוכב העבר האנגלי, שמעברו ב-2007 ללוס אנג'לס גלקסי הביא תנופה אדירה ללליגת כדורגל בארצות הברית, החזיק בסעיף עם המועדון לפיו עם פרישתו יוכל לקבל זיכיון לקבוצה משלו.


אמש (בין שני לשלישי) השיק באקס את הקבוצה המיוחלת דווקא במיאמי, מקום בו לא היתה קבוצת כדורגל מ-2001. "אני מאושר להביא קבוצה גדולה לעיר גדולה", אמר בקהאם בטקס ההשקה בו הציג סרטון עם ברכות מאשתו וילדיו, יוסיין בולט (שהציע את עצמו כחלוץ לקבוצה), הטניסאית סרינה וויליאמס, כוכב הפוטבול טום בריידי והזמרים-שחקנים וויל סמית', ג'יי זי וג'ניפר לופס. "זה היה אחד הדברים הקשים שעשיתי בחיי, הרבה עליות וירידות במדרון תלול, הרבה סיבוכים, אבל בסוף עשינו את זה".




אלא שהחלק המעניין בכל הסיפור הוא הברכות שקיבל ברשתות החבריות ביניהן מליאו מסי. "רציתי לאחל לך מזל טוב בפרוייקט החדש שלך ובפרק החדש בחייך", כתב הפרעוש בהודעה והוסיף: "מי יודע, אולי בעוד כמה שנים עוד תהיה בינינו שיחת טלפון". גם ניימאר בירך את בקהאם.


Lionel Messi on David Beckham's Miami side :

"Hi David, first of all congratulations. I hope all goes well with the new project, in this new step you are taking & who knows, in a few years maybe you will give me a call". pic.twitter.com/EAFpdNgzYd

— Oddschanger (@Oddschanger) January 30, 2018


החוזה של מסי בברצלונה מסתיים ב-2021 כשיהיה בין 34, ובעבר רמז שיפרוש דווקא במועדון בו גדל בארגנטינה ניואלס אולד בויס, אבל ההודה הזאת לפחות מרמזת שהכדורגלן הטוב בעולם לא פוסל מעבר ל-MLS.


עם זאת, בראיון ההשקה גילה בקהאם שהתכניות העתידיות של המועדון שלו הם לפתח את אחת האקדמיות הטובות בעולם ולגייס אליה שחקנים צעירים מכל העולם. עוד הוסיף שאין בכוונתו לרדת לאמן בשום שלב. "אני אהיה אחראי על גיוס שחקנים לקבוצה וזה בהחלט מספיק".


Usain Bolt on David Beckham's Miami Football team: "On a serious note, though, if you need a striker, I'm the guy. If you need goals, I'm the guy. I got you." pic.twitter.com/bLOv7sEocl

— Squawka News (@SquawkaNews) January 30, 2018


ואי אפשר בלי פסקה על המועדון בו גדל הקשר האגדי. "ז'וזה מוריניו עושה עבודה מצוינת ביונייטד וצריך להמשיך. הוא אחד המאמנים הטובים בעולם". על המעבר של אלכסיס סאנצ'ס שגם יישא את החולצה מספר 7 שהיתה שייכת לו: "לא האמנתי שזה קרה. כאוהד יונייטד אני פשוט נלהב מכך ששחקן ברמה שלו עזב מועדון ענק כמו ארסנל ומצטרף אלינו". על זלאטן איברהימוביץ': "כרגע אני חושב שכדאי לו להישאר באולד טראפורד ולא להגיע ל-MLS".


David Beckham on Sanchez joining #mufc: "I still can't believe it's happened, to be honest. We all wish him luck. I'm a Manchester United fan so I am excited about having someone of his talent wearing a United shirt – so it's exciting times for us." [pa] pic.twitter.com/zGJLURFNoa

— utdhq (@utdhq) January 30, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי